Δράση του ΟΑΣΘ για την γιορτή της Μητέρας (ΦΩΤΟ)
Σε μία όμορφη δράση για την ημέρα της Μητέρας προχώρησε σήμερα (10/05) ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ). Πιο συγκεκριμένα, με αφορμή τη γιορτή της Μητέρας, οι οδηγοί μοίρασαν λουλούδια και ευχές, κάνοντας τη μετακίνηση με το λεωφορείο μια στιγμή γιορτής. «Στον ΟΑΣΘ θελήσαμε να πούμε ένα μικρό ευχαριστώ στις γυναίκες που αποτελούν το στήριγμα […]