Σιγή στην ελληνική Deutsche Welle – «Υπονομεύεται η πολυφωνία στα ΜΜΕ»
Καταδικάζει η Διεθνής Ομοσπονδία Δημοσιογράφων (ΔΟΔ) την επερχόμενη αναστολή λειτουργίας της ελληνόφωνης Deutsche Welle από την 1η Ιανουαρίου 2027. Η ΔΟΔ τοποθετήθηκε επί του ζητήματος τονίζοντας ότι η εν λόγω εξέλιξη απορρέει από την απόφαση της ομοσπονδιακής κυβέρνησης της Γερμανίας να μειώσει τη χρηματοδότηση της DW κατά 10 εκατομμύρια ευρώ το 2026. Συνεπώς, στις 18 […]