Στη Ρόδο ο Κυρ. Μητσοτάκης: «Πράσινο φως» για την αξιοποίηση του Παλιού Νοσοκομείου
Σημαντικές ανακοινώσεις για τα Δωδεκάνησα και ιδιαίτερα για τη Ρόδο και την Κω περιλάμβανε η επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο νησί, ο οποίος συνοδεύεται από τον Υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη και την Υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη. Στη Ρόδο βρίσκεται ήδη από τις προηγούμενες ημέρες και η Υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη. Τον Πρωθυπουργό συνοδεύουν, επίσης, ο Περιφερειάρχης […]