Θεσσαλονίκη: Εξαπάτησε υπάλληλο και του έκλεψε 150 ευρώ
Καφέ-ψιλικά στο στόχαστρο απατεώνων
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Μία περίπτωση απάτης εξιχνιάσθηκε στη Θεσσαλονίκη με έναν 32χρονο να εξαπατά υπάλληλο καταστήματος καφέ-ψιλικών στο κέντρο της πόλης.
Αναλυτικότερα, ο 32χρονος συνελήφθη χθες το πρωί της Δευτέρας 11 Μαΐου, ενώ κατηγορείται ότι μπήκε σε κατάστημα καφέ-ψιλικών και αφού ζήτησε από υπάλληλο να του εκδώσει προπληρωμένη κάρτα αξίας 148,63 ευρώ, μετά την πίστωση τον χρημάτων στον λογαριασμό του, αποχώρησε και επιβιβάστηκε σε δίκυκλο όπου τον ανέμενε συνεργός και τράπηκαν σε φυγή.
Φορτηγό έπεσε πάνω σε περίπτερο στον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας (ΦΩΤΟ-VIDEO)