Το “Baby Shark”, το τραγούδι που αγαπούν ορισμένα παιδιά και είναι άκρως «κολλητικό», έχει επιτύχει ένα νέο ορόσημο. Έφτασε τις 10 δισεκατομμύρια προβολές στο YouTube.
Όχι μόνο είναι το βίντεο με τις περισσότερες προβολές στην πλατφόρμα, ένα ρεκόρ που σημείωσε τον Νοέμβριο του 2020, αλλά τώρα είναι το μόνο βίντεο στον ιστότοπο που έφτασε τις 10 δισεκατομμύρια προβολές, όπως επιβεβαίωσε το YouTube στο CNN.
Το παιδικό τραγούδι, που δημιουργήθηκε από τη νοτιοκορεατική εκπαιδευτική εταιρεία Pinkfong και ερμηνεύτηκε από την Κορεατοαμερικανίδα τραγουδίστρια Hope Segoine, έκανε το ντεμπούτο του το 2016 και έγινε viral επιτυχία στην Ασία, αλλά δεν μπήκε στη συλλογική συνείδηση του κόσμου μέχρι το 2019. Από τότε, έχει μετατραπεί σε τηλεοπτική εκπομπή του Nickelodeon, σε… δημητριακά, σε ζωντανή εκπομπή και σε σύνθημα των Ουάσινγκτον Νάσιοναλς. Έφτασε ακόμη και στο Billboard Top 40 κάποια στιγμή και ενέπνευσε το τραγούδι του Jamie Tartt στο “Ted Lasso” του Apple TV+.
Για να γιορτάσει τη μεγάλη επιτυχία, η Pinkfong κάλεσε τα παιδιά σε όλο τον κόσμο να μοιραστούν τις «στιγμές που χορεύουν το Baby Shark» με την εταιρεία.