Πέντε νέες ταινίες και τέσσερις επανεκδόσεις φέρνει η νέα κινηματογραφική εβδομάδα. Από αυτές ξεχωρίζουν ο Ηρακλής Πουαρό και το «Μυστήριο στη Βενετία», «Σιχάθηκα τον Εαυτό μου» και «Μανχάταν».
Μυστήριο στη Βενετία
H ταινία διαδραματίζεται στην απόκοσμη, μεταπολεμική Βενετία την Παραμονή των Αποκριών και αποτελεί την επιστροφή του διάσημου Ηρακλή Πουαρό που καλείται να λύσει ένα τρομακτικό μυστήριο. Συνταξιούχος πλέον και αυτοεξόριστος στην πιο λαμπερή πόλη του κόσμου, ο Πουαρό παρευρίσκεται απρόθυμα σε μια συνεδρίαση σε ένα παρακμιακό, στοιχειωμένο παλάτι. Όταν ένας από τους καλεσμένους δολοφονείται, ο ντετέκτιβ βρίσκεται μπλεγμένος σε έναν απαίσιο κόσμο σκιών και μυστικών.
Σιχάθηκα τον Εαυτό μου
Η Σίγκνε και ο Τόμας διατηρούν μια αρρωστημένη, ανταγωνιστική σχέση, η οποία παίρνει μια άσχημη τροπή όταν ο Τόμας αποκτά ξαφνικά αναγνώριση για το καλλιτεχνικό του έργο. Γνήσια αντιδραστική, η Σίγκνε επιχειρεί απεγνωσμένα να ανακτήσει το στάτους της δημιουργώντας μια νέα, αδίστακτη περσόνα, η οποία τρέφεται από την προσοχή και τη συμπόνια των άλλων. Μεταμφιεσμένη σε μια ταινία για μια δυσλειτουργική, τοξική σχέση, αυτή η «αντι-ρομαντική κωμωδία» είναι καταδικασμένη να γίνει επιδραστική, καθώς διατυπώνει ένα οξυδερκές σχόλιο για ένα συγκεκριμένο είδος μηδενιστικού ναρκισσισμού, χρησιμοποιεί ευφάνταστα τους κώδικες του «dead-pan», ανέκφραστου χιούμορ, αλλά και ακροβατεί στο επισφαλές νήμα που χωρίζει (ή ενώνει) την αμήχανη σάτιρα και με τη μεθοδική ωμότητα.
Ήρωας Κανενός
Tην παραμονή των Χριστουγέννων η πόλη του Κλερμόν-Φεράν δέχεται μια τρομοκρατική επίθεση. Σε αυτό το τραγικό κλίμα, ο Μεντερίκ ερωτεύεται παράφορα την Iσαντόρα, μια πόρνη αρκετά χρόνια μεγαλύτερή του. Ο Σελίμ, ένας νεαρός άστεγος, βρίσκει καταφύγιο στο κτίριο του Μεντερίκ. Η συλλογική παράνοια θα αποδυναμώσει σύντομα τη σχέση του ιδιαίτερου αυτού ζευγαριού.
Το Βιβλίο των Θαυμάτων
Ελπίζοντας πως θα κάνει τον γιο της, που βρίσκεται σε κωματώδη κατάσταση, έπειτα από ένα ατύχημα, να αισθανθεί πόσο όμορφη είναι η ζωή και να ξυπνήσει, μια μητέρα πραγματοποιεί ένα-ένα τα 10 πράγματα που ήθελε να κάνει, σύμφωνα με το ημερολόγιό του με τίτλο «πριν το τέλος του κόσμου».
Γάμος αλά Ελληνικά 3
Με την υπογραφή της σεναριογράφου και σκηνοθέτριας, Νία Βαρντάλος, η παγκόσμια επιτυχία Γάμος αλά ελληνικά, επιστρέφει στις οθόνες, σε καινούριες, περιπετειώδεις στιγμές. Απολαύστε τα μέλη της οικογένειας Πορτοκάλος, που έρχονται στην Ελλάδα για να συναντήσουν συγγενείς, σε ένα διασκεδαστικό, αλλά και νοσταλγικό ταξίδι γεμάτο από αγάπη, αναποδιές και ανατροπές!
Οι Αχώριστοι
Η ταινία ακολουθεί τις περιπέτειες του Ντον, μίας μαριονέτας με ανεξάντλητη φαντασία που το έχει σκάσει από το κουκλοθέατρο, και του DJ Doggie Dog, ενός παρατημένου λούτρινου που έχει ανάγκη από έναν φίλο, καθώς συναντιούνται στο Σέντραλ Πάρκ και ενώνουν τις δυνάμεις τους για μία επική περιπέτεια φιλίας στην Νέα Υόρκη.
Το Τέλειο Γεύμα
Όλοι γνωρίζουμε ότι η Μεσογειακή Διατροφή είναι ευεργετική για την υγεία μας. Όμως, πώς ακριβώς συγκεκριμένα συστατικά της επηρεάζουν διαφορετικά μέρη του σώματός μας; Και πώς μια παράδοση αιώνων που βασίζεται στη λιτότητα και την εποχικότητα μπορεί να δώσει λύσεις σε ορισμένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα του σύγχρονου κόσμου;
Μανχάταν
Ο Αϊζακ, ένας σεναριογράφος τηλεοπτικών κωμωδιών, περνάει την υπαρξιακή του κρίση. Η άνευ ουσίας επιφάνεια της δουλειάς του, οι συμβιβασμένες του φιλοδοξίες, οι καταστροφικές του σχέσεις με τις γυναίκες, το ανικανοποίητο εγώ του που τον οδηγεί να ξαπλώνει με μικρότερες ερωμένες ή στους καναπέδες ψυχαναλυτών – όλα χτυπούν κόκκινο στη νεύρωσή του και καταλήγουν σε μία κοινή αναπάντητη ερώτηση: «γιατί δεν είμαι ευτυχισμένος;»
Oldboy
20 χρόνια συμπληρώνονται φέτος από την κυκλοφορία του βασισμένου στο ομώνυμο ιαπωνικό μάνγκα «Oldboy», σε σκηνοθεσία του Παρκ Τσαν Γουκ. Η ταινία, που αποτελεί το δεύτερο μέρος της διάσημης πλέον τριλογίας της Εκδίκησης («SympathyforMr. Vengeance, 2002 & LadyVengeance, 2005), θεωρείται σημείο τομής για τον νοτιοκορεάτικο κινηματογράφο, ο οποίος έκτοτε βρίσκεται σε μια ανοδική πορεία, απασχολώντας διαρκώς το διεθνές κινηματογραφικό κοινό.
Οι ηθικά γκρίζοι χαρακτήρες, το αριστοτεχνικό πάντρεμα διαφορετικών κινηματογραφικών ειδών, από θρίλερ και δράμα μέχρι νεο-νουάρ, το τολμηρό περιεχόμενο, αλλά και η σκηνοθετική επιδεξιότητα του Παρκ Τσαν-γουκ, η οποία αποκρυσταλλώνεται με μοναδικό τρόπο στην αξέχαστη, αιματοβαμμένη σκηνή στον διάδρομο, καθιέρωσαν το «Oldboy» ως ένα κορυφαίο δείγμα του σύγχρονου Κορεάτικου κινηματογράφου.