Η Ντόρα ξανά στη Θεσσαλονίκη, το «μέλι» της πόλης και η «γαλάζια» σύναξη στο Αριστοτέλειον
Ούτε μία εβδομάδα δεν πέρασε από την προηγούμενη παρουσία της στη Θεσσαλονίκη και η Ντόρα Μπακογιάννη επέστρεψε ξανά στην πόλη. Αυτή τη φορά, όχι για κομματική προσυνεδριακή διαδικασία, αλλά ως ομιλήτρια στην παρουσίαση του βιβλίου του βουλευτή Ευριπίδη Στυλιανίδη για την Τεχνητή Νοημοσύνη. Η ίδια δεν άφησε ασχολίαστο το γεγονός ότι βρέθηκε και πάλι στη […]