Τι κι αν ξεκίνησε ένα μπαράζ αυστηρών ελέγχων της Τροχαίας για τα παρανόμως σταθμευμένα οχήματα στην Λεωφόρο Κωνσταντίνου Καραμανλή στην ανατολική είσοδο της Θεσσαλονίκης.
Στόχος ήταν να απελευθερωθεί η λεωφορειολωρίδα για να μετακινούνται πιο γρήγορα τα οχήματα ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ και να απορροφηθεί η κίνηση που θα επηρεαστεί από το κλείσιμο λωρίδας στον περιφερειακό λόγω FlyOver.
Το TheOpinion με φωτορεπορτάζ του αποδεικνύει ότι ακόμα και στα σημεία που είναι ελεύθερη η λεωφορειολωρίδα από τα οχήματα, τον δρόμο φράζουν οι κάδοι απορριμμάτων!
Κάδους απορριμμάτων, παρκαρισμένα αυτοκίνητα και φορτοεκφορτώσεις. Αυτά θα αντικρύσει κανείς στο ρεύμα προς δυτικά στη λεωφόρο Κωνσταντίνου Καραμανλή.
Πάρα την απαγόρευση στάθμευσης, η οποία βρίσκεται σε ισχύ από τις 6 Νοεμβρίου, αυτοκίνητα συνεχίζουν να βρίσκονται παρκαρισμένα στη λεωφορειολωρίδα, ενώ οι ανύπαρκτες εσοχές για τους κάδους απορριμμάτων και ανακύκλωσης θέτουν σε κίνδυνο τους διερχόμενους οδηγούς.
Κάδοι απορριμμάτων, αλλά και σωροί επίπλων έχουν καταλάβει μέρος της λεωφορειολωρίδας, προκαλώντας δυσκολία στην ομαλή διέλευση των οχημάτων.
Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες του TheOpinion, σε όλο το μήκος της Καραμανλή οι εσοχές για τους κάδους είναι ελάχιστες, ενώ ακόμη και όταν υπάρχουν, το μέγεθός τους δεν επιτρέπει την ταυτόχρονη ύπαρξη του πράσινου και του μπλε κάδου, με αποτέλεσμα ένας από τους δύο να καταλαμβάνει μέρος της λεωφορειολωρίδας.
Επιπλέον, τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα δε λείπουν από τη μεγάλη λεωφόρο, μολονότι έχει τεθεί σε ισχύ η απαγόρευση στάθμευσης.
Ειδικότερα, από το ύψος της Μάρκου Μπότσαρη έως και την Αλεξάνδρου Σταύρου, αλλά και μετά την 25ης Μαρτίου, παρκαρισμένα αυτοκίνητα καταλαμβάνουν παρανόμως τη λεωφορειολωρίδα, με μερίδα αυτών να έχει ήδη ροζ χαρτάκια στο παρμπρίζ τους, ενώ σε κάποια από αυτά έχουν αφαιρεθεί οι πίνακες κυκλοφορίας.