Έπεσε αρχαίο τείχος και του λένε να το μαζέψει… χωρίς να το αγγίξει
Από τη μία του λένε μάζεψέ τα, από την άλλη του λένε να μην τα αγγίξει!
Σε… γρίφο για γερούς λύτες εξελίσσεται υπόθεση στη Βέροια, η οποία αγγίζει το όριο του παραλόγου. Μετά την κατάρρευση τμήματος ιστορικού τείχους στην αυλή ενός σπιτιού, ο ιδιοκτήτης του βρέθηκε ενώπιον ενός τρελού διλήμματος.
Όταν προσπάθησε να βρει λύση, κλήθηκε να αντιμετωπίσει μια παράλογη κατάσταση, καθώς η Εφορεία Αρχαιοτήτων και ο δήμος Βέροιας είχαν πολύ διαφορετικές απόψεις για το τι έπρεπε να συμβεί με τα συντρίμμια του ιστορικού τοίχους.
Οι πέτρες που αποκολλήθηκαν αποτελούν καθημερινό κίνδυνο για την ασφάλεια της οικογένειας, μιας και τα παιδιά συνηθίζουν να παίζουν στην αυλή. Παράλληλα, υπάρχει και ο φόβος για νέα κατολίσθηση.
Από τη μία του λένε μάζεψέ τα, από την άλλη να μην τα αγγίξει.
Η Εφορεία Αρχαιοτήτων αναγνωρίζει μεν την αρμοδιότητά της επί του μνημείου, αλλά δηλώνει αδυναμία περισυλλογής λόγω έλλειψης εργατών.
Από την πλευρά του, ο Δήμος νίπτει τας χείρας του, υποστηρίζοντας επίσημα πως, εφόσον οι πέτρες έπεσαν σε ιδιωτικό οικόπεδο, αποχαρακτηρίζονται από μνημείο, θεωρούνται πλέον «μπάζα» και η αποκομιδή τους βαραίνει τον ιδιοκτήτη.
Όπως συμπυκνώνει εξαιρετικά την κατάσταση ο ιδιοκτήτης, κ. Αντώνης, μιλώντας στο MEGA: «Από τη μία μου είπαν να τα μαζέψω εγώ και από την άλλη μού λένε ‘δε θα ακουμπήσετε τίποτα γιατί είναι αρχαία’. Δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα, βάλανε μόνο δυο κοντέινερ».
Μέχρι οι αρμόδιοι φορείς να αποφασίσουν ποιος έχει την ευθύνη, το αρχαίο τείχος παραμένει σωριασμένο στην αυλή, με τους κατοίκους να ανησυχούν για την ασφάλειά τους και να προειδοποιούν για τον κίνδυνο περαιτέρω καταρρεύσεων.