Καλαμάτα: «Σχεδιάζαμε τη φυγή της» αποκαλύπτει η αδελφή της 39χρονης (VIDEO)

Όπως εξήγησε ο δράστης «είχε χτυπήσει πολλές φορές» την 39χρονη αδελφή της

Καλαμάτα: «Σχεδιάζαμε τη φυγή της» αποκαλύπτει η αδελφή της 39χρονης (VIDEO)
ΝΙΚΗΤΑΣ ΚΩΤΣΙΑΡΗΣ / EUROKINISSI

Η αδελφή της 39χρονης μίλησε το πρωί της Τετάρτης 3/6 στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Το Πρωινό» και επεσήμανε πως τα δύο παιδιά του ζευγαριού βρίσκονται πλέον μαζί της.

Όπως αποκάλυψε η γυναίκα σχεδίαζαν μαζί τη φυγή της αλλά δεν πρόλαβαν να κάνουν πραγματικότητα το σχέδιο. Η 39χρονη, σύμφωνα με την αδελφή της έλεγε στον 41χρονος κάθε μέρα «άσε με να φύγω με τα παιδιά και δεν θέλω κάτι άλλο».

«Αλλιώς τους είχα ζήσει όλα αυτά τα χρόνια, με το παιδί το μεγαλώσαμε σχεδόν μαζί όταν έμενα κι εγώ στην Καλαμάτα» είπε η αδελφή της Βασιλικής ενώ για τα δύο παιδιά του ζευγαριού δήλωσε «είναι πλέον μαζί μου» και «κατά κάποιο τρόπο έχουν μάθει» τι συνέβη τη Δευτέρα στο σπίτι τους.

Καλαμάτα: Είχε αποκαλύψει ότι υφίσταται βία και ζήτησε βοήθεια η 39χρονη έναν χρόνο πριν την δολοφονία (VIDEO)