«Πόλη Ανάποδα»: Φέρνει στο δημοτικό συμβούλιο τον πλωτό σταθμό LNG που θα γίνει στη Θεσσαλονίκη

    10/06/23, 9:52

    Πότε θα ανοίξει η πλατφόρμα για το «Τουρισμός για Όλους» – Δείτε αναλυτικά τα κριτήρια (VIDEO)

    10/06/23, 9:40

    Με το βλέμμα στη “Νίκη” η επίσκεψη Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη

    10/06/23, 9:29
    Facebook Twitter Instagram YouTube
    The Opinion
    Facebook Twitter Instagram YouTube
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΡΕΠΟΡΤΑΖ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • OPINIONS
    • THE SPY
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • MEDIA
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    The Opinion
    ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

    Ποιές είναι οι πιο επικίνδυνες θέσεις στο αυτοκίνητο (VIDEO)

    Για να διαπιστώσει σε τι επίπεδο είναι η ασφάλεια του πίσω επιβάτη, το IIHS έκανε τεστ σε 13 μεσαίου και μεγάλου μεγέθους SUV.
    23/03/23, 19:01Δεν υπάρχουν Σχόλιαtheopiniontheopinion
    αυτοκίνητο,
    Εικόνα: Unsplash
    Facebook Twitter WhatsApp Email

    Νέα έρευνα δείχνει πως παρόλα τα συστήματα ασφαλείας και τις καινοτομίες που έχουν γίνει για την ασφάλεια των σύγχρονων αυτοκινήτων, εστιάζουν περισσότερο στους εμπρός επιβάτες και αμελούν τους πίσω.

     

    Κάτι που για τον περισσότερο κόσμο δεν είναι αποδεκτό, καθώς στα πίσω καθίσματα επιβαίνουν συνήθως τα παιδιά.

    Για τον σκοπό αυτό, ο οργανισμός IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) στις ΗΠΑ, προχώρησαν σε μία νέα εκδοχή των crash-test που πραγματοποιούν, προσθέτοντας και ένα έξτρα dummy πίσω από τον οδηγό.

    Για να διαπιστώσει σε τι επίπεδο είναι η ασφάλεια του πίσω επιβάτη, το IIHS έκανε τεστ σε 13 μεσαίου και μεγάλου μεγέθους SUV.

    Όπως αναφέρει το newsauto.gr σε αυτά τα τεστ το dummy αντιπροσωπεύει μία γυναίκα ή ένα παιδί 12 ετών από άποψη σωματοδομής.

    Στα τεστ εξετάστηκε στο αν υπήρχε τραυματισμός στο κεφάλι και τα πόδια της “κούκλας” και αν υπήρχε αρκετός χώρος ώστε ο επιβάτης που κάθεται σε αυτό το κάθισμα να επιβιώσει.

    Ελέγχθηκε επίσης και η λειτουργία της ζώνης ασφαλείας, στο αν προκαλεί τραυματισμό ή αν αφήνει τον επιβάτη να γλιστρήσει κάτω από αυτήν (το λεγόμενο και φαινόμενο του “υποβρυχίου”).

    Από τα 13 SUV που συμμετείχαν, μόνο τέσσερα πήραν καλό βαθμό για την προστασία των πίσω επιβατών, τα Ford Explorer, Ford Mustang Mach-E, Subaru Ascent και Tesla Model Y.

    Σε όλα αυτά υπήρχε εξαιρετική προστασία για τους πίσω επιβάτες, με καλή απόδοση της ζώνης ασφαλείας, σωστή λειτουργία των αερόσακων κουρτίνας και χωρίς σοβαρή καταπόνηση του σώματος της κούκλας.

    Τα υπόλοιπα μοντέλα που συμμετείχαν είχαν χαμηλότερες επιδόσεις όπως μπορείτε να δείτε και στον πίνακα που παραθέτουμε.

    Σε κάθε περίπτωση, τα νέα τεστ του IIHS εστιάζουν σε κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για το οποίο δεν είχε δοθεί η απαραίτητη έμφαση μέχρι σήμερα.

    Οι πίσω επιβάτες έχουν προφανώς και αυτοί την ανάγκη να νιώθουν απόλυτα ασφαλείς και σίγουροι, πολύ περισσότερο όταν μιλάμε για τα παιδιά και άτομα ιδιαίτερα ευαίσθητα και με ειδικές ανάγκες στην προστασία τους.

    Facebook Twitter WhatsApp Email
    Share. Facebook Twitter WhatsApp Email
    Προηγούμενο άρθροΤο πρώτο εμπορικό δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Ειδομένη εν μέσω αντιδράσεων (ΦΩΤΟ+VIDEO)
    Επόμενο άρθρο Χαλκιδική: Τι λέει ο παππούς της 3χρονης για την εξαφάνισή της (VIDEO)

    ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ

    E.E: Υποχρεωτικό το antivirus στα νέα αυτοκίνητα από το 2024

    09/06/23, 22:26

    Η απίστευτη ιστορία της Bentley

    08/06/23, 21:41

    Volkswagen: Το ID.7 εξοπλίζεται με εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης

    07/06/23, 19:46

    Πέντε αυτοκίνητα που έσωσαν τις εταιρείες τους από το… κραχ (ΦΩΤΟ)

    06/06/23, 22:37

    GP Ισπανίας – Αγώνας: Έπιασε τον ταύρο από τα κέρατα, ο Φερστάπεν (ΦΩΤΟ)

    04/06/23, 19:08

    Πόσοι Έλληνες έχουν παραγγείλει τη νέα Ferrari

    02/06/23, 22:20
    ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

    ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ Cancel Reply

    The Opinion
    Facebook Twitter Instagram YouTube
    • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣH
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    © 2023 The Opinion. Powered by .
    -->