Μετά από τα παράπονα για την ποιότητα και τα ηλεκτρονικά των αυτοκινήτων της, η Tesla βρίσκεται αντιμέτωπη και με αγωγές για την κατάσταση που επικρατεί στα συνεργεία της.
Αν και το μοντέλο έχει αποδειχτεί αρκετά επικερδές για τους μετόχους της εταιρείας, ολοένα και «πυκνώνουν» τα παράπονα των πελατών, που σχετίζονται κυρίως με τα σημεία σέρβις της εταιρείας.
Οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων της εταιρίας έχουν σημαντικά παράπονα, και πλέον έχουν αρχίσει να εμφανίζονται στις ΗΠΑ και οι πρώτες μηνύσεις για θέματα που άπτονται των after sales υπηρεσιών της Tesla.
Μία τέτοια αγωγή έγινε στην Καλιφόρνια, από την ιδιοκτήτρια ενός Tesla Model S που κατηγορεί την εταιρία ότι χρεώνει υπερβολικές τιμές για τα ανταλλακτικά.
Στην αγωγή, σύμφωνα με το newsauto.gr, αναφέρεται ότι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων από παραδοσιακούς κατασκευαστές έχουν την επιλογή να κάνουν σέρβις του αυτοκινήτου τους σε μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Κάτι που για τους ιδιοκτήτες της Tesla είναι αδύνατο.
Όπως σημειώνεται στην αγωγή, οι ιδιοκτήτες άλλων οχημάτων έχουν την δυνατότητα να φτιάξουν τα αυτοκίνητά τους όπου επιθυμούν, ακόμα και στο δικό τους γκαράζ, χρησιμοποιώντας ακόμα και μη γνήσια ανταλλακτικά. Στην Tesla είναι υποχρεωμένοι να χρυσοπληρώσουν τις υπηρεσίες της ίδιας της εταιρίας.
H μήνυση ισχυρίζεται ότι η Tesla χρησιμοποιεί την δύναμή της στην αγορα για να περιορίσει τις φωνές για ελεύθερη επιλογή σημείων συντήρησης, κάτι που πάει κόντρα στους αντιμονοπωλιακούς νόμους.