Θεσσαλονίκη: Έβρεξαν με νεροπίστολα 22χρονο και μετά τον χτύπησαν
Βιντεοσκόπησαν τις πράξεις τους
Unsplash
Έξι νεαροί άνδρες συνελήφθησαν το βράδυ της Κυριακής 17 Μαΐου στην περιοχή του Ευόσμου, από αστυνομικούς του Τμήματος Κορδελιού – Ευόσμου.
Πρόκειται για νεαρούς, ηλικιών από 16 έως και 19 ετών, οι οποίοι κατηγορούνται ότι επιτέθηκαν σωματικά σε 22χρονο.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής, αφού πρώτα έβρεξαν με νεροπίστολα τον 22χρονο, αργότερα τον έβρισαν και τον χτύπησαν ενώ βιντεοσκοπούσαν τις πράξεις τους. Σε βάρος τους έχει ασκηθεί δίωξη ενώ αναμένεται να οδηγηθούν αρμοδίως.
Θεσσαλονίκη: Έσπασε το κοντέρ 30χρονος – Έτρεχε με 200χλμ στον Περιφερειακό