ΓΝ Παπαγεωργίου: Σχεδιάζει τη δημιουργία του πρώτου Κέντρου Θεραπείας Πρωτονίων για ογκολογικούς ασθενείς
Τη δημιουργία Κέντρου Θεραπείας Πρωτονίων σχεδιάζει το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου, φιλοδοξώντας μέσα στην επόμενη πενταετία να παρέχει στους ογκολογικούς ασθενείς θεραπείες με μια πρωτοποριακή ακτινοθεραπευτική μέθοδο, η οποία προς το παρόν δεν εφαρμόζεται στην Ελλάδα αλλά μόνο σε εξειδικευμένα κέντρα του εξωτερικού. Όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια του ετήσιου απολογισμού πεπραγμένων για το 2025, το εγχείρημα […]