Το θέμα της Πλατείας Ελευθερίας απασχόλησε μεταξύ άλλων το δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης.
Μετά την αρχική αναφορά του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Στέλιου Αγγελούδη για την χρηματοδότηση της Πλατείας Ελευθερίας από το Πράσινο Ταμείο ο Κωνσταντίνος Ζέρβας αναφέρθηκε στην στάση της δικής του διοίκησης επιμένοντας στο σενάριο του υπόγειου πάρκινγκ.
“Επιθυμία και βούληση μας ήταν ανέκαθεν να διαμορφωθεί ως ένας χώρος μνήμης για όλα όσα συμβολίζει. Παράλληλα με την δυνατότητα κατασκευής υπόγειου πάρκινγκ. Προς αυτή την κατεύθυνση εργαστήκαμε. Κάναμε και μελέτη. Που διαπιστώνει ότι υπάρχουν οι δυνατότητες. Χωρίς κανένα κόστος για τον δήμο” σημείωσε μεταξύ άλλων ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης.
“Το θέμα σήμερα δεν είναι το υπόγειο πάρκινγκ. Η σημερινή διοίκηση δεν θέλει να το κρατήσει ζωντανό. Εμείς δεν θα σταθούμε απέναντι. Εφόσον υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση δεν θα είμαστε εμείς που θα επιμείνουμε σε μια στείρα αντιπαράθεση. Άλλοι ήταν αυτοί που κατέφευγαν στο παρελθόν σε προσφυγές” σχολίασε δείχνοντας προς το μέρος του Γιάννη Μπουτάρη.
Παράλληλα ο Κωνσταντίνος Ζέρβας στάθηκε στο γεγονός ότι από τον Δεκέμβριο του 2021 μέχρι σήμερα συνολικά 1 εκατομμύριο οχήματα στάθμευσαν στις θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης τονίζοντας την σημασία να αντικατασταθουν αυτές λόγω και του Flyover.
Απάντηση Αγγελούδη και παρέμβαση Μπουτάρη
“Κάλλιο αργά παρά ποτέ να ακούμε αυτες τις απόψεις για Πλατεία Ελευθερίας. Δεν χρειάζεται να σχολιάσω ότι διερευνούμε τέσσερα χρόνια αν μπορεί να γίνει ένα έργο” σχολίασε δεικτικά ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης.
Πρόσθεσε ότι γίνονται κινήσεις να βρεθούν δέκα χωροι πέριξ του κέντρου Θεσσαλονίκης ως χώροι δημόσιας στάθμευσης.
Παρέμβαση έκανε και ο πρώην δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης. “Η Πλατεία Ελευθερίας έχει γίνει εφιάλτης. Αποδείχτηκε ανάξιος ο εργολάβος. Έπρεπε να αναλάβει το έργο η δεύτερη εταιρεία. Αν είχε γίνει η κίνηση τότε θα είχε τρία χρόνια που θα είχε τελειώσει η πλατεία Ελευθερίας” συμπλήρωσε μεταξύ άλλων.