Εμπνευσμένη από τη γνωστή ταινία «Ο Τσάρλι και το Εργοστάσιο Σοκολάτας» είναι η προωθητική ενέργεια της ζυθοποιίας Anheuser – Busch.
Η παραγωγός της γνωστής ετικέτας Budweiser αποφάσισε να βάλει τους καταναλωτές της στις ΗΠΑ να ψάξουν το χρυσό κουτάκι που σου ανοίγει το δρόμο για το ένα εκατομμύριο.
Οι λάτρεις της μπύρας δεν έχουν παρά να ψάξουν τα χρυσά κουτάκια ανά την επικράτεια των Ηνωμένων Πολιτειών, όσο αντέχουν να πίνουν μπύρα τουλάχιστον.
Βέβαια, για να μπει κανείς στο διαγωνισμό υπάρχει και άλλος τρόπος, λίγο πιο σύγχρονος. Οι φίλοι της Budweiser μπορούν να τυπώσουν το χρυσό περιτύλιγμα από το site της εταιρείας και να το τυλίξουν γύρω από ένα κανονικό κουτάκι. Μετά απλά πρέπει να ανεβάσουν τη φωτογραφία στα social media με τα αντίστοιχα hashtags.
Ο διαγωνισμός ξεκίνησε τις 10 Ιανουαρίου και τελειώνει στις 20 Φεβρουαρίου, όταν θα αναδειχθεί και ο νικητής, ο οποίος θα έχει 48 ώρες για να αποδεχθεί το βραβείο.