Και με τη βούλα η διάλυση της Νέας Αριστεράς

Και με τη βούλα η διάλυση της Νέας Αριστεράς
Συνέντευξη τύπου ενόψει του 1ου Συνεδρίου της Νέας Αριστεράς, Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024. Ο Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Αριστεράς Αλέξης Χαρίτσης, η βουλεύτρια της Νέας Αριστεράς Έφη Αχτσιόγλου και ο επικεφαλής του Πολιτικού Σχεδιασμού Γαβριήλ Σακελλαρίδης παρουσίασαν τις θέσεις του κόμματος και αναφέρθηκαν στους στόχους του συνεδρίου. (ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI)

Τέλος και επίσημα για τη Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Αριστεράς μετά την ανάγνωση των σχετικών επιστολών αποχώρησης των έξι βουλευτών από τον αντιπρόεδρο της Βουλής, Γιάννη Πλακιωτάκη.

Oι έξι βουλευτές που αποχώρησαν είναι ο Αλέξης Χαρίτσης, Δημήτρης Τζανακόπουλος, Νάσος Ηλιόπουλος, Θεανώ Φωτίου, Μερόπη Τζούφη και Χουσεΐν Ζειμπέκ, ενώ είχε ήδη ανεξαρτητοποιηθεί και ο βουλευτής Ροδόπης Φερχάτ Οζγκιούρ.

Η Έφη Αχτσιόγλου θα αποστείλει τις επόμενες ώρες την επιστολή παραίτησής της από το βουλευτικό αξίωμα, την  έδρα της καταλαμβάνει ο Γιάννης Δραγασάκης, ο οποίος θα μείνει ανεξάρτητος βουλευτής.