Με απλό κόλπο που κάνουν τα εστιατόρια μπορούν να αποσπάσουν μεγαλύτερο φιλοδώρημα από τους πελάτες.
Έρευνα αποκάλυψε πως όσα εστιατόρια βάζουν ένα smile emoji πάνω στην απόδειξη ή τον λογαριασμό του πελάτη, αυξάνουν τις πιθανότητες να λάβουν φιλοδώρημα, ή να πάρουν ακόμα μεγαλύτερο φιλοδώρημα από το κανονικό.
Όπως γράφει το Reader.gr, η χρήση των emoji φαίνεται πως συσχετιζόταν γραμμικά με την αναμενόμενη ικανοποίηση του πελάτη, αλλά και το ποσό του φιλοδωρήματος.
Περισσότερα και πιο χαρούμενα emoji στον λογαριασμό προέβλεπαν μεγαλύτερα ποσοστιαία tips, ενώ λιγότερα emojis με πιο ουδέτερες εκφράσεις συνόδευαν tips που «έπεφταν» στα συνηθισμένα όρια.
Ειδικότερα, σε εστιατόρια πλήρους εξυπηρέτησης, τα ευχάριστα emoji αύξησαν το μέσο ποσοστό συνεισφοράς από 22,86% σε 25,38%, τη στιγμή που ακόμα και ένα tip 20% θεωρείται ενδεικτικό της ικανοποίησης του πελάτη στον κλάδο.