Θεσσαλονίκη: 49χρονη έδεσε τρεις γάτες με σχοινί από το μπαλκόνι
Αστυνομική παρέμβαση στην Ευκαρπία μετά τον εντοπισμό τριών γατών δεμένων σε μπαλκόνι κατοικίας
Υπόθεση παραβίασης της νομοθεσίας για την προστασία των ζώων συντροφιάς καταγράφηκε στη δυτική Θεσσαλονίκη, όπου αστυνομικοί προχώρησαν στη σύλληψη μιας 49χρονης γυναίκας έπειτα από έλεγχο σε κατοικία στην περιοχή της Ευκαρπίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την Ελληνική Αστυνομία, κατά τη διάρκεια της αστυνομικής παρέμβασης διαπιστώθηκε ότι τρεις γάτες βρίσκονταν δεμένες με σχοινί στο μπαλκόνι της γυναίκας.
Σε βάρος της 49χρονης σχηματίστηκε δικογραφία, ενώ παράλληλα της επιβλήθηκαν τα διοικητικά πρόστιμα που προβλέπονται από τη νομοθεσία για περιστατικά κακομεταχείρισης ζώων. Το συνολικό ύψος των κυρώσεων ανέρχεται σε 17.600 ευρώ.
Η γυναίκα συνελήφθη από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Παύλου Μελά και αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον του αρμόδιου εισαγγελικού λειτουργού για τα περαιτέρω.
Μπαράζ ελέγχων στους δρόμους της Θεσσαλονίκης: Χειροπέδες σε τρεις οδηγούς για αλκοόλ