Σύμφωνα με το site “The Information”, 500 διαφημιζόμενες εταιρείες ανέστειλαν τη συνεργασία τους με το Twitter μετά την εξαγορά του από τον Έλον Μασκ.
Επιπλέον η ίδια πηγή αναφέρει πως τα έσοδα του Twitter στις 17 Ιανουαρίου ήταν κατά 40% μειωμένα σε σχέση με την ίδια μέρα πέρυσι.
Η πρώτη αναφορά για την πτώση των εσόδων της εταιρείας έγινε για πρώτη φορά εχθές Τρίτη, από το τεχνολογικό ενημερωτικό δελτίο Platformer.
Μετά την εξαγορά του δημοφιλούς μέσου δικτύωσης από τον Μασκ τον περασμένο Οκτώβρη, πολλές εταιρίες σταμάτησαν τη συνεργασία τους με αυτήν, αντιτιθέμενοι στις κινήσεις του δισεκατομμυριούχου, ο οποίος προχώρησε σε απολύσεις χιλιάδων εργαζομένων και καθιέρωσε την πληρωμή για την κατοχή επιβεβαιωμένων λογαριασμών στην πλατφόρμα.
Μάλιστα πρόσφατα το Twitter αναθεώρησε την απαγόρευση του 2019 με την οποία οι πολιτικές διαφημίσεις απορρίπτονταν, υιοθετώντας μια διαφημιστική πολιτική εφάμιλλη της τηλεόρασης και εν γένει των μέσων ενημέρωσης.