Το Twitter έχει χάσει σχεδόν το ήμισυ των διαφημιστικών του εσόδων από τότε που αγοράστηκε από τον Έλον Μασκ για 44 δισεκατομμύρια δολάρια τον περασμένο Οκτώβριο, αποκάλυψε ο ιδιοκτήτης του.
Είπε ότι η εταιρεία δεν είχε δει την αύξηση των πωλήσεων που αναμενόταν τον Ιούνιο, αλλά πρόσθεσε ότι ο Ιούλιος ήταν «λίγο πιο πολλά υποσχόμενος».
Ο Μασκ απέλυσε περίπου το ήμισυ των 7.500 υπαλλήλων του Twitter όταν ανέλαβε το 2022 σε μια προσπάθεια να μειώσει το κόστος.
Η ανταγωνιστική εφαρμογή Threads έχει τώρα 150 εκατομμύρια χρήστες, σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις.
Η ενσωματωμένη σύνδεσή του με το Instagram δίνει αυτόματα στην πλατφόρμα Meta-σχεδιασμένη πρόσβαση σε πιθανούς δύο δισεκατομμύρια χρήστες.
Εν τω μεταξύ, το Twitter παλεύει κάτω από ένα βαρύ φορτίο χρέους. Οι ταμειακές ροές παραμένουν αρνητικές, είπε ο Μασκ το Σαββατοκύριακο, αν και ο δισεκατομμυριούχος δεν έθεσε ένα χρονικό πλαίσιο για τη μείωση κατά 50% στα έσοδα από διαφημίσεις.
Σε ένα tweet έγραψε: «Πρέπει να φτάσουμε σε θετικές ταμειακές ροές πριν να έχουμε την πολυτέλεια οτιδήποτε άλλου».
Μετά την απόλυση χιλιάδων υπαλλήλων και την περικοπή των λογαριασμών για τις υπηρεσίες cloud, ο κ. Μασκ είπε ότι το Twitter ήταν σε καλό δρόμο για να δημοσιεύσει έσοδα 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων (2,29 δις £) το 2023, από 5,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021.
Η εξέλιξη είναι το πιο πρόσφατο σημάδι ότι τα επιθετικά μέτρα μείωσης του κόστους δεν ήταν αρκετά για να πυροδοτήσουν την επιστροφή των διαφημιζόμενων που διέφυγαν μετά από αλλαγές στους κανόνες ελέγχου του περιεχομένου.
Αυτό συνέβη παρά τη συνέντευξη που έδωσε ο Μασκ στο BBC τον Απρίλιο, στην οποία είπε ότι οι περισσότεροι είχαν επιστρέψει στον ιστότοπο.