Θεσσαλονίκη: Οι αποκαλυπτικοί διάλογοι του «Γύπα» με τα θύματα του (VIDEO)

    31/05/23, 7:39

    Από σήμερα ο Νίκος Ανδρουλάκης στη Θεσσαλονίκη

    31/05/23, 7:27

    ΕΝΦΙΑ: Λήγει σήμερα η προθεσμία για την πρώτη δόση

    31/05/23, 7:17
    Facebook Twitter Instagram YouTube
    The Opinion
    Facebook Twitter Instagram YouTube
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΡΕΠΟΡΤΑΖ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • OPINIONS
    • THE SPY
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • MEDIA
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    The Opinion
    ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    De-influencer: Το νέο κύμα που «κατακτά» τα social media

    Ένας «κόντρα ρόλος» στη σωρεία των influencer, αφού συμβουλεύει τους followers του τί να μην αγοράσουν.
    23/03/23, 6:30Δεν υπάρχουν Σχόλιαtheopiniontheopinion
    de-influencer,
    Εικόνα: Unsplash
    Facebook Twitter WhatsApp Email

    Ένας νέος όρος ήρθε να προστεθεί στο social marketing και ένας νέος ρόλος στα κοινωνικά δίκτυα, αυτός του “de-influencer”.

     

    Ένας de-influencer, ουσιαστικά είναι «κόντρα ρόλος» στη σωρεία των influencer, αφού συμβουλεύει τους followers του τί να μην αγοράσουν, σύμφωνα με το webworldnews.gr.

    Η «μόδα» ή η πρακτική αυτή, εάν προτιμάτε, ξεκίνησε στο TikTok, όπου το hashtag #deinfluencing έχει πάνω από 300 εκατομμύρια προβολές, ενώ εξαπλώνεται, φυσικά και στο Instagram. Η ιδέα είναι να αντιμετωπιστούν οι υπερβολικές προτάσεις προϊόντων και να ενθαρρύνεται μια πιο προσεκτική προσέγγιση στις αγορές.

    Το de-influencing έχει ήδη λάβει μεγάλη έκταση στους κλάδους της μόδας και της ομορφιάς, ως απάντηση στις επιθετικές χορηγίες και στην εκτεταμένη επεξεργασία φωτογραφιών – που οδηγεί σε παραπλανητικά αποτελέσματα. Πλέον, εξαπλώνεται στα προϊόντα τεχνολογίας και το gaming. Στο πλαίσιο αυτό, έχει θορυβήσει κάποιες επιχειρήσεις που επενδύουν στο influencing marketing, αλλά η επίδραση δεν είναι τόσο δραματική.

    Αυτή η τάση μπορεί να βοηθήσει τους influencers να ξαναχτίσουν την εμπιστοσύνη με το κοινό τους, ως αυθεντικοί και ανεξάρτητοι.

    Το de-influencing δεν είναι το τέλος των influencers, αλλά περισσότερο ένα rebranding, ή ένα μοίρασμα ρόλων. Οι de-influencers εξακολουθούν να επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς και αρκετοί υποστηρίζουν ότι απλώς είναι το νέο influencing marketing και δεν θα αλλάξουν και πολλά στη βιομηχανία της διαφήμισης επιρροής.

    Από την άλλη, όταν οι de-influencers συνιστούν να μην αγοράσετε ένα προϊόν, οι influencers συχνά προωθούν εναλλακτικές προτάσεις ως πιο αποτελεσματικές, ή καλύτερης αξίας, παίζοντας ένα άτυπο “πινγκ-πονγκ”.

     

    Οι προσεγγίσεις του de-influencing

    Αγοράστε λιγότερο: Το σχετικό περιεχόμενο επιδιώκει να μειωθεί η υπερβολική κατανάλωση. Οι μάρκες με έμφαση στην περιβαλλοντική ευαισθησία και προϊόντα με μεγάλη διάρκεια ζωής, θα μπορούσαν να επωφεληθούν.

    Αγοράστε καλύτερα: Ενθαρρύνει τους καταναλωτές να δίνουν έμφαση στη βιωσιμότητα και τις ηθικές επιλογές, οι οποίες συνήθως δεν εξαρτώνται από τις τιμές των προϊόντων. Προωθεί τις αγορές από μικρότερα, ανεξάρτητα brands και αυτά που έχουν υψηλότερα περιβαλλοντικά πρότυπα.

    Αγοράστε φθηνότερα: Αποθαρρύνει τα ακριβά προϊόντα και προτείνει προσιτές εναλλακτικές λύσεις. Προϊόντα που ανταγωνίζονται αυτά μεγάλων brand θα μπορούσαν να επωφεληθούν από αυτή την τακτική.

    Απομυθοποιήστε: Το συγκεκριμένο περιεχόμενο αντιτίθεται σε ένα πολυδιαφημισμένο προϊόν. Οι εταιρείες που αποτελούν στόχο απομυθοποίησης των προϊόντων τους θα πρέπει να λάβουν υπόψη τα σχόλια, αλλά να αποφύγουν να απαντήσουν δημόσια, εκτός εάν υπάρχει ένα σαφές όφελος, όπως η προσφορά εναλλακτικής λύσης.

    Μην αγοράζετε: Ονοματίζονται τα προϊόντα που δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα και αιτιολογείται το γιατί. Οι influencers δε μιλούν συχνά εναντίον των προϊόντων, αφού είναι επιφυλακτικοί για να μη βλάψουν τη σχέση τους με τις εταιρείες. Ωστόσο, η αυθεντικότητα αυτής της προσέγγισης είναι ολοένα και πιο δημοφιλής.

     

    FACEBOOK INSTAGRAM TIKTOK TWITTER
    Facebook Twitter WhatsApp Email
    Share. Facebook Twitter WhatsApp Email
    Προηγούμενο άρθροΜια διακοπή ρεύματος σήμερα στη Θεσσαλονίκη
    Επόμενο άρθρο Τα σημαντικότερα γεγονότα σαν σήμερα 23 Μαρτίου

    ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ

    Google,

    Η Ελλάδα στις χώρες που η Google προβλέπει πλημμύρες

    30/05/23, 22:25

    Το «πιο στοιχειωμένο» σπίτι στον κόσμο – Πεντάλφες και η γυναίκα με το λευκό φόρεμα (VIDEO)

    30/05/23, 10:48
    Κάνε ότι κοιμάσαι,

    Κάνε ότι κοιμάσαι: Το Twitter υποκλίθηκε στο φινάλε της σειράς

    30/05/23, 10:44

    «Φοβήθηκα ότι επέστρεψε στην αρχηγία ο γιος μου» – Επική συζήτηση ανάμεσα σε Παπανδρέου-Ανδρουλάκη για τις εκλογές (Video)

    28/05/23, 20:59

    Προσπάθησαν να πιάσουν αρκούδα και ξεκίνησε μία τρελή καταδίωξη (Video)

    28/05/23, 20:37

    Η μεγάλη αλλαγή που έρχεται στο YouTube

    26/05/23, 20:55
    ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

    ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ Cancel Reply

    The Opinion
    Facebook Twitter Instagram YouTube
    • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣH
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    © 2023 The Opinion. Powered by .
    -->