Συνάντηση Αγγελούδη – Παπαδόπουλου: Στο επίκεντρο η ενίσχυση της υγιούς επιχειρηματικότητας
Συνάντηση με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Στέλιο Αγγελούδη είχε σήμερα o Πρόεδρος Μάριος Παπαδόπουλο και τα μέλη του ΔΣ του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης Οι δυο τους επιβεβαίωσαν τις εξαιρετικές σχέσεις μεταξύ τους και επισήμαναν σε κάθε τόνο τη διάθεσή τους να συνεχίσουν την συνεργασία «για την ανάταξη της τοπικής οικονομίας, τη διασφάλιση της βιωσιμότητας των επιχειρήσεων […]