Γκιουλέκας για το Μετρό της Θεσσαλονίκης:« Μπήκα μέσα κι έκανα τον σταυρό μου»
Ο Υφυπουργός Μακεδονίας – Θράκης, Κωνσταντίνος Γκιουλέκας, βρέθηκε σήμερα στον ΣΚΑΪ, όπου μίλησε για την πολυαναμενόμενη παράδοση του μετρό της Θεσσαλονίκης, αλλά και για την ακρίβεια στην Ελλάδα. Μεταξύ άλλων είπε: Όταν έκανα μια από τις δοκιμαστικές βόλτες μαζί με τον κ. Ταχιάο, μπαίνοντας μέσα έκανα τον σταυρό μου. Και ο Ν. Ταχιάος μου […]