Η ”Barbie” έχει σπάσει πολλά ρεκόρ από την πρεμιέρα της στις 21η Ιουλίου και η καλοκαιρινή υπερπαραγωγή κοντεύει να σπάσει ακόμα ένα.
Μετά από την “The Super Mario Bros. Movie” με εκτιμώμενα 48 εκατομμύρια δολάρια, η ”Barbie” της σεναριογράφου-σκηνοθέτη Γκρέτα Γκέργουιγκ φαίνεται προορισμένη να κερδίσει την πρώτη θέση για την εγχώρια ταινία με τις υψηλότερες εισπράξεις του 2023.
Η ”Barbie” κέρδισε ένα εκπληκτικό ποσό 155 εκατομμυρίων δολαρίων στην εγχώρια αγορά το πρώτο Σαββατοκύριακο και την περασμένη εβδομάδα μπήκε στο κλαμπ των 1 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις παγκόσμιες πωλήσεις εισιτηρίων – κατόρθωμα που πέτυχαν μόνο περίπου 50 ταινίες στην ιστορία, προσαρμοσμένες στον πληθωρισμό, λέει ο Πολ Ντεργκαραμπεντιάν, ανώτερος αναλυτής μέσων στο Η Comscore, στο CNN. Ενώ το ”Pink Fever” επιβραδύνθηκε την τελευταία εβδομάδα, η «Barbie» εκτιμάται ότι κέρδισε 33,7 εκατομμύρια δολάρια αυτό το Σαββατοκύριακο για να διατηρήσει το προπύργιο της στους κινηματογράφους.
Η κωμωδία για την εμβληματική κούκλα εκτιμάται ότι έφτασε τα 525 εκατομμύρια δολάρια για την εγχώρια αγορά και σχεδόν τα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Η ”Barbie” κέρδισε 10 εκατομμύρια δολάρια μόνο την Παρασκευή, κερδίζοντας κατά μέσο όρο πάνω από 11,3 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα από τις 5 έως τις 11 Αυγούστου. Ξεπέρασε το εγχώριο όριο των 500 εκατομμυρίων δολαρίων στα μέσα της τρίτης εβδομάδας, ενώ η ταινία «The Super Mario Bros. Movie» χρειάστηκε περισσότερες από πέντε εβδομάδες για να φτάσει στο ορόσημο.
Η συνδυασμένη κυκλοφορία της “Barbie” και του “Oppenheimer”, που ονομάστηκε “Barbenheimer”, έχει γίνει σταθμός της ποπ κουλτούρας και μπορεί να αναζωογονήσει την ταλαιπωρημένη βιομηχανία του κινηματογράφου.
«Είμαι σε αυτό το παιχνίδι για 30 χρόνια και το φαινόμενο ”Barbie” και ”Barbenheimer” είναι τόσο πρωτόγνωρο όσο και απρόβλεπτο», είπε ο Πολ Ντεργκαραμπεντιάν.
Πρόσθεσε ότι η καμπάνια μάρκετινγκ της ταινίας ήταν ο πρώτος υπαινιγμός ότι η ”Barbie” θα ήταν πρωταθλήτρια στο box office.