Απίθανο γκολ στην Αγγλία με τρομερό τακουνάκι στον αέρα (video)

    30/09/23, 23:59

    Απρόοπτο για τον Ηρακλή πριν την Καρδίτσα: Εκτός ο Βελλίδης – Οι επιλογές Τσιώλη

    30/09/23, 23:30

    Τι λέει ο πατέρας του κρεοπώλη για την 50χρονη που διαμελίστηκε (VIDEO)

    30/09/23, 23:00
    Facebook Twitter Instagram YouTube
    The Opinion
    Facebook Twitter Instagram YouTube
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΡΕΠΟΡΤΑΖ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • OPINIONS
    • THE SPY
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • MEDIA
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    The Opinion
    ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

    «Οικολογία – Πράσινη Λύση»: Oι προτάσεις για μία βιώσιμη κινητικότητα

    Η «Οικολογία – Πράσινη Λύση» παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα σχετικά με το κυκλοφοριακό ζήτημα, ένα πρόβλημα που ταλαιπωρεί τους κατοίκους, επαγγελματίες και επισκέπτες της πόλης.
    18/09/23, 17:26Δεν υπάρχουν Σχόλιαtheopiniontheopinion
    Facebook Twitter WhatsApp Email

    Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας και επικεφαλής της παράταξης «Οικολογία – Πράσινη Λύση», Φίλιππος Γκανούλης με μια ολοκληρωμένη πρόταση αναλύει τις θέσεις και τις προτάσεις του σχετικά με τη βιώσιμη κινητικότητα στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

    Η «Οικολογία – Πράσινη Λύση» παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα σχετικά με το κυκλοφοριακό ζήτημα, ένα πρόβλημα που ταλαιπωρεί τους κατοίκους, επαγγελματίες και επισκέπτες της πόλης.

    «Υπάρχει μια σειρά από μέτρα και νέες κοινωνικές συνήθειες που θα βοηθούσαν πολύ στη μείωση της χρήσης των ΙΧ. Όπως για παράδειγμα η ύπαρξη ευχάριστων και ασφαλών ποδηλατοδρόμων και πεζόδρομων μέσα και έξω από τις πόλεις σε απόλυτο συνδυασμό με την αύξηση των ελεύθερων χώρων πρασίνου με δημόσιες βρύσες, τους καθαρούς δημόσιους χώρους, τους υπαίθριους χώρους καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, χώρους ξεκούρασης, όλα στοιχεία που θα προσέλκυαν τους ανθρώπους στο να περπατούν ή να χρησιμοποιούν ποδήλατο, μια πολύ υγιεινή συνήθεια όταν ο αέρας δεν είναι μολυσμένος, ενώ θα τους απέτρεπε να κάνουν χρήση κάποιου οχήματος», αναφέρει ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας και επικεφαλής της παράταξης «Οικολογία – Πράσινη Λύση», Φίλιππος Γκανούλης.

    Οι προτάσεις του συνδυασμού «Οικολογία – Πράσινη Λύση»

    Καθαρά μέσα σταθερής τροχιάς

    Τα καθαρά μέσα σταθερής τροχιάς, τα οποία θα εξυπηρετούσαν όλους τους δήμους του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης αλλά και σε άλλες πόλεις της Περιφέρειας, θα μείωναν σημαντικά το κόστος ζωής και θα βελτίωναν την ποιότητα του περιβάλλοντος. «Για να γίνει αυτό θα έπρεπε να προηγηθούν μελέτες, μετρήσεις, αναλύσεις, σχεδιασμός και εν τέλει υλοποίηση, δηλαδή η εμπλοκή ενός πλήθους ειδικών επιστημόνων.

    Η ηλεκτροκίνηση θα παίξει καταλυτικό ρόλο σε συνδυασμό με μονάδες ΑΠΕ που θα εγκατασταθούν πχ στα δώματα των δημόσιων και ιδιωτικών κτηρίων, σε ελεύθερους χώρους μέσα και γύρω από τις πόλεις. Πάντα με σεβασμό στο περιβάλλον. Το Πολυτεχνείο Θεσσαλονίκης έχει ήδη αναπτύξει μοντέλα φτηνών ηλεκτροκίνητων οχημάτων, αλλά η δουλειά του δεν βρίσκει ανταπόκριση. Αν υπήρχε ζήτηση, τέτοιες δραστηριότητες θα πολλαπλασιάζονταν και θα αναπτύσσονταν πολλά ερευνητικά κέντρα. Θα είχαμε ταυτόχρονη αύξηση της απασχόλησης και οικολογικές μετακινήσεις» τονίζει ο κ. Γκανούλης.

    Προαστιακός σιδηρόδρομος

    Για τις μετακινήσεις έξω από τις πόλεις θα μπορούσαμε να στηριχτούμε στον προαστιακό σιδηρόδρομο.
    Βεβαίως, μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, κάθε λύση που περιλαμβάνει σιδηρόδρομο, αντιμετωπίζεται με επιφυλακτικότητα. Χρειάζεται σοβαρότητα εκ μέρους της Διοίκησης, αυστηροί έλεγχοι, εκσυγχρονισμός και επενδύσεις. Όμως πρέπει να πούμε πως οι επενδύσεις σε αυτοκινητόδρομους είναι πολύ ακριβότερες», συμπληρώνει ο κ. Γκανούλης.

    Ηλεκτροκίνητα οχήματα

    Για όσους θα επιμένουν σε κάποια χρόνια να διαθέτουν ΙΧ, αυτό υποχρεωτικά πρέπει να είναι ηλεκτροκίνητο.
    Ωστόσο θα πρέπει:

    Να υπάρχουν δημόσια και ιδιωτικά δίκτυα φόρτισης από φωτοβολταϊκά και άλλες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στους αυτοκινητόδρομους.

    Η Ηλεκτροπαραγωγή να βασίζεται σε κοινωνικά δίκαιες καθαρές μορφές ενέργειας. Να νομοθετηθούν νέοι κανονισμοί για την υποχρέωση εγκατάστασης σημείων φόρτισης στις νέες οικοδομές. Η αύξηση θέσεων στάθμευσης για ΑΜΕΑ Οι γειτονιές να διαθέτουν υποδομές πρόσβασης των οχημάτων ανάγκης. Να ολοκληρωθεί το Μετρό στο σύνολο του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης.

    ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2023 ΠΚΜ
    Facebook Twitter WhatsApp Email
    Share. Facebook Twitter WhatsApp Email
    Προηγούμενο άρθροΔ. Ωραιοκάστρου: Μοναδική συναυλία για τα 31 χρόνια της Φιλαρμονικής Ορχήστρας (ΦΩΤΟ)
    Επόμενο άρθρο ΠΑΟΚ: H παρακάμερα από το ντέρμπι της Θεσσαλονίκης (video)

    ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ

    ΠΑΟΚ, Άρης και Ηρακλής, απέναντι στον Ζέρβα

    30/09/23, 18:45

    Τζιτζικώστας: Ο Δήμος Χαλκηδόνος έχει αποκτήσει κομβικό ρόλο – Βελτιώσαμε τις συνθήκες στον πρωτογενή τομέα (ΦΩΤΟ)

    30/09/23, 18:10

    «Πόλη Ανάποδα»: Το debate να γίνει με ή χωρίς τον Ζέρβα

    30/09/23, 15:01

    Την Χαλκηδόνα επισκέφθηκε ο Απόστολος Τζιτζικώστας (ΦΩΤΟ)

    30/09/23, 12:41

    Οι ημερομηνίες που θα κλείσουν τα σχολεία λόγω των αυτοδιοικητικών εκλογών 2023

    30/09/23, 9:47

    Β. Ρόκος: «Ελλειψη καθαρισμού στο ρέμα Πυλαίας» (ΦΩΤΟ)

    29/09/23, 23:39
    ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

    ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ Cancel Reply

    The Opinion
    Facebook Twitter Instagram YouTube
    • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣH
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    © 2023 The Opinion. Powered by .
    -->