Η Hyundai Motor αποκάλυψε το ανακατασκευασμένο Pony Coupe Concept στην «Hyundai Reunion», μια πλατφόρμα για την κληρονομιά της μάρκας που αντανακλά το παρελθόν της Hyundai Motor και τη μελλοντική της κατεύθυνση.
Στο πλαίσιο του έργου αναδημιουργίας του Pony Coupe Concept, η Hyundai Motor Company επανέφερε στη ζωή το αρχικό Pony Coupe Concept που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τορίνο το 1974. Αυτό το έργο ανακατασκευής είναι απόδειξη του πνεύματος, του πάθους και της φιλοδοξίας που είχαν οι υπάλληλοι και τα στελέχη της Hyundai για να δημιουργήσουν μια παγκόσμια μάρκα με το Pony Coupe Concept στην πρώτη γραμμή.
Με τη μοναδική αισθητική του, το Pony Coupe Concept ήταν ένα πρωτοποριακό μοντέλο για την εποχή του. Δυστυχώς, λόγω των δυσμενών οικονομικών συνθηκών παγκοσμίως στα τέλη της δεκαετίας του 1970, αυτό που θα μπορούσε να ήταν το πρώτο εντυπωσιακό σπορ αυτοκίνητο της Hyundai δεν μπόρεσε να φτάσει στη γραμμή παραγωγής και χάθηκε στην ιστορία.
Ωστόσο, το concept ενσωματώνει την τολμηρή αποφασιστικότητα της Hyundai να εισέλθει στον τομέα των σπορ αυτοκινήτων στοχεύοντας μακροπρόθεσμα σε ηγετική θέση στην αυτοκινητοβιομηχανία – αυτό το πνεύμα εξακολουθεί να βασίζεται στην ηγετική θέση της Hyundai στην ηλεκτροκίνηση και την τεχνολογία υδρογόνου υψηλών επιδόσεων.
Το αυτοκίνητο θεωρείται πλέον ένα ρετρό φουτουριστικό κλασικό όχημα που έχει χρησιμεύσει ως σχεδιαστική έμπνευση για πιο πρόσφατα μοντέλα της Hyundai Motor, όπως το «Rolling Lab» N Vision 74 και το πρωτότυπο EV «45» που επηρέασε άμεσα το πολυβραβευμένο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα IONIQ 5.
Το εξωτερικό του Pony Coupe Concept που μοιάζει με origami διαθέτει καθαρές γεωμετρικές γραμμές, κομψή γραμμή οροφής, καθαρές επιφάνειες, δυναμικές αναλογίες και κολόνα Β με μοναδικό σχήμα και προφυλακτήρες βαμμένους στο χρώμα του αμαξώματος. Το σφηνοειδές ρύγχος και οι κυκλικοί προβολείς του το ξεχώρισαν το 1974 και εξακολουθούν να δείχνουν εξαιρετικά κομψοί και σήμερα. Η coda tronca του («κομμένη ουρά») κάνει το όχημα ακόμη πιο εντυπωσιακό.

Το μινιμαλιστικό εσωτερικό του επιδεικνύει μια εμβληματική ευαισθησία αναδεικνύοντας τη monocoque σχεδίαση (εξαιρετικά ελαφριά και απίστευτα λεπτή δομή) και αρχιτεκτονική με επίκεντρο τον οδηγό. Το τιμόνι με μία ακτίνα και τα καθίσματα με λεπτή γραμμή δύο τόνων ενισχύουν τη φουτουριστική αισθητική της δεκαετίας του 1970.
Ως μέρος του έργου της παγκόσμιας κληρονομιάς, η Hyundai Motor θα επεκτείνει τη νέα πλατφόρμα της μάρκας, Hyundai Reunion, για να εξαπλώσει περαιτέρω το όραμα και την κατεύθυνσή της.