Πώς να εντοπίσετε κάτι που χάσατε στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Αν διαπιστώσατε ότι ξεχάσατε ή χάσατε στο Μετρό Θεσσαλονίκης, δε χρειάζεται να πανικοβάλλεστε παρά μόνο να γνωρίζετε που πρέπει να απευθυνθείτε. 

Πώς να εντοπίσετε κάτι που χάσατε στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Το να ξεχάσετε ή να χάσετε κάτι σε ένα μέσο μεταφοράς, ειδικά ημέρες σαν αυτές που διανύουμε με εκατοντάδες κόσμου να «μπαινοβγαίνουν» , είναι αρκετά πιθανό.

Αν διαπιστώσατε ότι ξεχάσατε ή χάσατε στο Μετρό Θεσσαλονίκης, δε χρειάζεται να πανικοβάλλεστε παρά μόνο να γνωρίζετε που πρέπει να απευθυνθείτε.

Πως μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα των απολεσθέντων

Μπορείτε να καλέσετε στο Τηλεφωνικό Κέντρο Υπηρεσίας Απολεσθέντων στο +30 231 231 2222, Δευτέρα με Παρασκευή 08:00 – 22:00.

Επίσης, μπορείτε να υποβάλετε ηλεκτρονικά την φόρμα απολεσθέντων της ιστοσελίδας, στον παρακάτω σύνδεσμο: Φόρμα Απολεσθέντων

Τέλος, μπορείτε να αποστείλετε γραπτή δήλωση απώλειας αντικειμένου στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών. (Διεύθυνση Αλληλογραφίας: THEMA AE, Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, Μετρό Θεσσαλονίκης, Αμαξοστάσιο Πυλαίας, Ποσειδώνος 40-60, TK 555 35)

Υπενθυμίζεται πως το Μετρό Θεσσαλονίκης λειτουργεί καθημερινά από τις 5:30 π.μ. έως τις 12:30 π.μ., εκτός από Παρασκευή και Σάββατο που λειτουργεί από τις 5:30 π.μ. έως τις 2:00 π.μ.. Οι ώρες αυτές αφορούν στην πρώτη και στην τελευταία αναχώρηση των συρμών από τους δύο τερματικούς σταθμούς, “Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός” και “Νέα Ελβετία”.