Η Scuderia Ferrari με πρωτεργάτη τον Κάρλος Σάινθ, έδωσε τέλος στο σερί της RedBull Racing – η οποία όλο το τριήμερο, δεν κατάφερε να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων – προσφέροντας μέσα σε όλα αυτά και… άπλετο θέαμα.
Ο Ισπανός οδηγός είχε τον έλεγχο του αγώνα από την αρχή μέχρι το τέλος, γεγονός που φάνηκε ιδιαίτερα από τον 58ο μέχρι τον 62ο γύρο – όπου και έπεσε η καρό σημαία – γεγονός που τον οδήγησε στο να εφαρμόσει μία παράτολμη στρατηγική, βάζοντας σε ζώνη DRS τον πρώην ομόσταυλο του, Λάντο Νόρρις, με σκοπό όχι μόνο να τον βοηθήσει να βρεθεί στο βάθρο αλλά και να εξασφαλίσει την νίκη για τον εαυτό του, κατά αυτόν τον τρόπο.
You can almost feel the brotherhood 🤗#SingaporeGP @LandoNorris @Carlossainz55 pic.twitter.com/NJhNOpWihK
— Formula 1 (@F1) September 17, 2023
«Με δεδομένη την φθορά των ελαστικών, όλο το «παιχνίδι» ήταν στη διαχείριση του stint από την αρχή του, οπότε πιο μετά έκανα τους χρόνους που είχαμε θέσει ως στόχους με αυτή τη γόμα» δήλωσε μετά τον αγώνα, ο Ισπανός οδηγός.
«Προφανώς το ότι βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας μας ανάγκασε να μπούμε στα pits νωρίτερα από ότι θέλαμε. Ήξερα ότι θα είναι μεγάλο το stint με τα σκληρά ελαστικά, επομένως έπρεπε να τον καθυστερήσω, να μην του δώσω καμία ευκαιρία με τη μέση γόμα και δούλεψε στην εντέλεια».
«Ήταν αρκετά μικρές οι διαφορές στο τέλος, αλλά δώσαμε στον Λάντο DRS για να τον βοηθήσουμε και στο τέλος, ήρθαμε πρώτοι» πρόσθεσε.
«Σε όλο τον αγώνα ένιωθα ότι έχω το περιθώριο να κινηθώ σε όποιο ρυθμό ήθελα. Δεν θα πω ψέματα, πάντα ήμασταν υπό πίεση και πολύ κοντά στο λάθος αλλά ένιωθα ότι είχα τον έλεγχο, ότι μπορούσα να διαχειριστώ την κατάσταση. Αυτό ήταν το καλύτερο συναίσθημα και είμαι πανευτυχής» κατέληξε.
“Winner winner, chicken dinner” 😎
Hear from the man of the hour after a brilliant victory in Singapore 👊 #SingaporeGP 🇸🇬 #F1 pic.twitter.com/gvW4ChCKLU
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) September 17, 2023