«Το Μετρό Θεσσαλονίκης θα εξυπηρετεί 300.000 επιβάτες ημερησίως», λέει ο διαχειριστής του έργου

Ο κ. Bianco θεώρησε -μάλιστα- συντηρητική την εκτίμηση του αριθμού των 300.000 επιβατών.

«Το Μετρό Θεσσαλονίκης θα εξυπηρετεί 300.000 επιβάτες ημερησίως», λέει ο διαχειριστής του έργου

Μόλις δύο λεπτά θα χρειαστεί να περιμένουν οι Θεσσαλονικείς σε στάση του Μετρό για να φτάσουν στον προορισμό τους.

Κάθε τόσο θα περνάει συρμός, όπως έκανε γνωστό ο Carlo Bianco, διευθύνων σύμβουλος της ΤΗΕΜΑ Α.Ε. που έχει αναλάβει τη λειτουργία και διαχείριση του Μετρό, με στόχο να εξυπηρετούνται 20.000 επιβάτες ανά ώρα και 300.000 ημερησίως.

Ο ίδιος μίλησε σε εκδήλωση με θέμα «Νέα έργα, επενδύσεις και καινοτομίες στις μεταφορές» στο πλαίσιο του 32ου Μoney Show, που διοργάνωσαν το Ελληνοϊταλικό Επιμελητήριο, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Bianco θεώρησε, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, μάλιστα συντηρητική την εκτίμηση του αριθμού των 300.000 επιβατών, τονίζοντας ότι ο χρόνος αναμονής θα μειωθεί, ενώ με την επέκταση του Μετρό προς την Καλαμαριά, στους 18 συρμούς του συστήματος, θα προστεθούν άλλοι 15.000.

Επισήμανε ότι το Μετρό θα ελεγχθεί από ανεξάρτητο φορέα για να λάβει πιστοποιητικό ασφαλείας και μετά άδεια λειτουργίας από το υπουργείο Μεταφορών. Υπενθύμισε ότι οι αυτόματοι συρμοί θα είναι χωρίς οδηγό, μηδενίζοντας την περίπτωση ανθρώπινου λάθους.

Για το στέλεχος της Hitachi Rail Barbara Ferrari που μίλησε στην εκδήλωση, η διασύνδεση των μέσων μεταφοράς παίζει σημαντικό ρόλο, θέτοντας ως παράδειγμα ψηφιακή εφαρμογή της εταιρείας που απλοποιεί πρακτικά και οικονομικά τη μετακίνηση.

Σύμφωνα πάντως με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) Γιάννη Τόσκα, στον τερματικό σταθμό του Μετρό στη Νέα Ελβετία αναμένεται να γίνουν 700 επίγειες θέσεις, στον τερματικό σταθμό στη Μίκρα υπάρχουν θέματα απαλλοτριώσεων και η διαμόρφωση στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό εξαρτάται από τη ΓΑΙΑΟΣΕ που τον διαχειρίζεται.

*Φωτογραφία Αρχείου