Θεσσαλονίκη: Αστικό λεωφορείο του ΚΤΕΛ κυκλοφορούσε χωρίς τροχό!
Καταγγελία της ΔΑΣ ΟΑΣΘ με φωτογραφίες επιβατών από τον τερματικό σταθμό Χορτιάτη
Απίστευτη καταγγελία από την παράταξη Δημοκρατική Αγωνιστική Συνεργασία (ΔΑΣ) στον ΟΑΣΘ. Όπως τονίζει σε ανακοίνωσή της, «αστικό λεωφορείο του ΚΤΕΛ κυκλοφορούσε χωρίς τροχό».
Μάλιστα, η καταγγελία συνοδεύεται από φωτογραφίες επιβατών, οι οποίοι εκείνη την ώρα βρίσκονταν στον τερματικό σταθμό του Χορτιάτη.
Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, το λεωφορείο κυκλοφορεί χωρίς τον έναν από τους δυο πίσω τροχούς της αριστερής πλευράς του.
«Πριν από μερικές μέρες είχαμε τους «πανηγυρισμούς» για το πόσο καλή συγκοινωνία θα προσφέρουν με τα υπερσύγχρονα λεωφορεία τους τα ΚΤΕΛ που ανέλαβαν τη γραμμή 57 αλλά και τις υπόλοιπες γραμμές (58 Πανόραμα και 61 Τοπικό Χορτιάτη) που εκκινούν από τη διασταύρωση Χορτιάτη. Αυτή είναι η ποιοτική συγκοινωνία με τα «υπερσύγχρονα» λεωφορεία του ΚΤΕΛ! Αποδεικνύεται για ακόμα μια φορά ότι οι ιδιώτες πάροχοι συγκοινωνιακού έργου ήρθαν μόνο για να κερδίσουν από τη συγκοινωνία και όχι για να προσφέρουν τάχα ποιοτικές υπηρεσίες», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Τελευταία αγορά στον ΟΑΣΘ το 2010
Η παράταξη ζητά από την κυβέρνηση και τον αρμόδιο υπουργό να αναλάβει τις ευθύνες της, καθώς «εκθείαζαν τους κάθε λογής ιδιώτες παρόχους συγκοινωνιακού έργου και τις εταιρίες ενοικίασης (leasing) λεωφορείων και υποστήριζαν ότι δήθεν με αυτό τον τρόπο θα έλυναν το συγκοινωνιακό πρόβλημα». Ευθύνες ζητούν να αναλάβει και ο ΣΥΡΙΖΑ που άνοιξε ‘το δρόμο για την είσοδο των ιδιωτών με το άρθρο 54 του νόμου 4568/2018 ενώ εμφανίζεται τώρα εκ των υστέρων προεκλογικά ως υπερασπιστής της δημόσιας συγκοινωνίας.
«Δεν ξεχνάμε και τα αντίστοιχα περιστατικά με λεωφορεία του ΟΑΣΘ και θυμίζουμε ότι η τελευταία αγορά νέων λεωφορείων του έγινε το 2010, ενώ οι τελευταίες προσλήψεις προσωπικού έγιναν το 2012», τονίζει η ΔΑΣ ΟΑΣΘ και ζητά να μείνουν εκτός οι ιδιώτες από τη συγκοινωνία.