ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΤΟΠΙΚΑ
Οι Noema Games στο TheOpinion: Πέντε Θεσσαλονικείς δημιούργησαν το δικό τους βιντεοπαιχνίδι περιπέτειας και φιλοδοξούν την κορυφή
Οι Noema Games, μια ομάδα πέντε ταλαντούχων προγραμματιστών από την Θεσσαλονίκη, με αφορμή την επικείμενη κυκλοφορία του νέου τους βιντεοπαιχνιδιού «Aurora: The Lost Medallion», μιλάνε στο TheOpinion και τον Γιώργο Βασιλειάδη.
Ήταν πέντε χρόνια πριν, όταν πέντε φιλόδοξοι προγραμματιστές από τη Θεσσαλονίκη αποφάσισαν να δημιουργήσουν το δικό τους βιντεοπαιχνίδι, πιστεύοντας πως η ελληνική αγορά υστερεί σημαντικά σε αυτόν τον τομέα.
Φτάνοντας στο σήμερα, όλη η σκληρή δουλειά αναμένεται να πάρει σάρκα και οστά, με την κυκλοφορία του «Aurora: The Lost Medallion».
Οι Noema Games, όπως ονομάστηκε η ομάδα τους, αποτελείται από τους Γιάννη Χατζόπουλο, ο οποίος ήταν ο αρχικός εμπνευστής της ιδέας, Φοίβο Μαρκάτο, Θανάση Ράδογλου και τους Νίκο και Στράτο Τζελέπη. Η ιδέα ήταν να σχεδιάσουν ένα παιχνίδι γρίφων, αρκετά εύκολο στον χειρισμό, αλλά πολυεπίπεδο στο περιεχόμενό του.
Μάλιστα, οι Θεσσαλονικείς συμμετείχαν στο κορυφαίο gaming event, AdventureX, αποσπώντας σχετική διάκριση για τον τίτλο που σχεδιάζουν.

Σε μια σύνοψη του παιχνιδιού, το Aurora διαδραματίζεται στον παγωμένο πλανήτη Eedor και συγκεκριμένα σε μια σπηλιά κάτω από την επιφάνεια του. Η πρωταγωνίστρια μας, η Aurora, έχει ως στόχο να ανακαλύψει τις ρίζες της και τα μυστικά που κρύβει η σπηλιά. Aξίζει να σημειωθεί πως ότι βλέπουμε οπτικά είναι σύγχρονα, υψηλής ποιότητας γραφικά, ζωγραφισμένα στο χέρι!
Παρόλο που θυμίζει περισσότερο καρτούν, στόχος των δημιουργών είναι το παιχνίδι να το ευχαριστηθεί και να το εξερευνήσει με την ίδια ευκολία τόσο ένας πιτσιρικάς, όσο και ένας μεγαλύτερος σε ηλικία που αγαπά το gaming.
Οι Noema Games μίλησαν στο TheOpinion για το πως ξεκίνησαν, την δημιουργία του παιχνιδιού αλλά και τα ελπιδοφόρα μελλοντικά τους σχέδια.
– Ξεκινώντας, τι είναι αυτό που σας ένωσε και πήρατε την απόφαση να δημιουργήσετε τους Noema Games;
«Ο Γιάννης Χατζόπουλος, ο οραματιστής και επικεφαλής της ομάδας της Noema Games, είχε ένα πάθος για τη δημιουργία λογισμικού από την παιδική του ηλικία. Μεγαλώνοντας, αποφάσισε να δημιουργήσει το δικό του παιχνίδι και έτσι ανέλαβε το ρόλο της συγκέντρωσης των καλύτερων ταλέντων στη Θεσσαλονίκη, ώστε να φτιάξει την δική του ομάδα. Χτύπησε τις πόρτες ιδιωτικών σχολών που ειδικεύονταν στα computer games και «στρατολόγησε» άτομα που μοιράζονταν το πάθος και το όραμά του. Έτσι, η ομάδα της Noema Games, τροφοδοτούμενη από τη συλλογική τεχνογνωσία, αποτελείται από ταλαντούχα άτομα που συνεισφέρουν με τις διαφορετικές δεξιότητες και την εμπειρία τους στην ανάπτυξη του παιχνιδιού».
– Πως προέκυψε η ιδέα του συγκεκριμένου παιχνιδιού;
«Η αρχική ιδέα προήλθε από τη φαντασία και το δημιουργικό όραμα του Γιάννη Χατζόπουλου. Οι παιδικές του εμπειρίες, σε συνδυασμό με την αγάπη του για το είδος των adventure games, μαζί και των αμέτρητων, επιστημονικής φαντασίας ταινιών εκείνης της εποχής, τον ενέπνευσαν να δημιουργήσει το βασικό σενάριο για το Aurora όταν ήταν περίπου 19 ετών. Μαζί με τον Φοίβο Μαρκάτο, συνέβαλαν σημαντικά στην ιστορία και έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της αφήγησης, στο σχεδιασμό μηχανισμών παιχνιδιού και στην ανάπτυξη της συνολικής δομής του, καθιστώντας το Aurora μια καθηλωτική και συναρπαστική περιπέτεια».

– Πόσο πιο δύσκολη κάνει την υλοποίηση του project το γεγονός ότι δραστηριοποιήστε στην Θεσσαλονίκη και κατ’ επέκταση στην Ελλάδα;
«Η βιομηχανία ανάπτυξης παιχνιδιών στην Ελλάδα αντιμετωπίζει ορισμένες προκλήσεις, όπως την απουσία σημαντικών κυβερνητικών πρωτοβουλιών ή χρηματοδοτήσεων που απευθύνονται ειδικά στους προγραμματιστές παιχνιδιών, σε σύγκριση με ορισμένες άλλες χώρες. Αν και αναγνωρίζουμε ότι η κοινότητα ανάπτυξης παιχνιδιών στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στην Θεσσαλονίκη βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης, εμείς συνεχίζουμε να κάνουμε βήματα προόδου στην ελληνική σκηνή ανάπτυξης παιχνιδιών με τη δική μας επιμονή και επινοητικότητα, παραμένοντας προσηλωμένοι στο όραμα μας».
– Κλείνοντας, πότε αναμένεται να κυκλοφορήσει το παιχνίδι; Ποιους στόχους έχετε θέσει για το μέλλον;
«Έχουμε θέσει ως στόχο να κυκλοφορήσουμε το παιχνίδι μας το τελευταίο τρίμηνο του 2023. Εκτός από τον στόχο μας για την κυκλοφορία, φιλοδοξούμε το παιχνίδι να γίνει ένα κλασικό παιχνίδι περιπέτειας, προκαλώντας τη νοσταλγία και την απόλαυση που βίωσαν οι παίκτες με αγαπημένους τίτλους από την παιδική τους ηλικία.
Επιπλέον, οραματιζόμαστε το παιχνίδι μας να γίνει ένα franchise και ένα σύμπαν που μπορεί να επεκταθεί σε διάφορα είδη και μορφές μέσων, όπως τηλεόραση, κινηματογράφο, comic, animation κ.α. Σχεδιάζουμε να αναπτύξουμε τέσσερα ξεχωριστά παιχνίδια στο πλαίσιο της σειράς Aurora, το καθένα από τα οποία θα διαθέτει τουλάχιστον 12 ώρες παιχνιδιού και αλληλένδετες ιστορίες που θα συμβάλλουν σε μια ευρύτερη, συνολική αφήγηση.
Τέλος, σκοπεύουμε να προσελκύσουμε έναν αξιόπιστο εκδότη και ενδεχομένως να αναζητήσουμε πρόσθετη χρηματοδότηση μετά την κυκλοφορία του πρώτου παιχνιδιού, ώστε να μας δοθεί η δυνατότητα να επεκτείνουμε την κλίμακα και το φάσμα των επόμενων τίτλων μας».