Flyover: Μία ακόμη αίτηση ακύρωσης του έργου στο ΣτΕ

Μία ακόμη προσφυγή πολιτών κατά του έργου του Flyover, οι εργασίες του οποίου βρίσκονται σε εξέλιξη.

Flyover: Μία ακόμη αίτηση ακύρωσης του έργου στο ΣτΕ

Νέα αίτηση ακύρωσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας για το Fly Over καταθέτουν μέλη του Συνδέσμου Κατοίκων Συνοικισμού Κωνσταντινουπολιτών.

Πρόκειται για τη δεύτερη αίτηση ακύρωσης του έργου, που κατατίθεται από τη συγκεκριμένη ομάδα πολιτών, καθώς είχε προηγηθεί μία ακόμη, κατά της υλοτόμησης του Σέιχ Σου, η οποία επίσης θα συζητηθεί στο ΣτΕ (η αναστολή βέβαια των εργασιών υλοτόμησης συνεχίζεται κανονικά, αφού η αίτηση για αναστολή των εργασιών είχε απορριφθεί).

Οι κάτοικοι αντιτίθενται στο έργο, το οποίο, όπως επισημαίνουν, θα υποβαθμίσει την περιοχή όχι μόνο από άποψη ατμοσφαιρικής ρύπανσης και θορύβου, αλλά θα είναι πολύ κοντά στα σπίτια τους, αφού άλλαξε η χάραξη του έργου, το οποίο θα γινόταν βορειότερα.

Όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, σύμφωνα με την αίτηση, ο νέος δρόμος θα αγγίζει τα σπίτια των ανθρώπων της περιοχής, σχεδιασμό για τον οποίον ενημερώθηκαν από υπαλλήλους της εταιρείας που έχει αναλάβει το έργο, λένε χαρακτηριστικά.

Στην αίτηση ακύρωσης επισημαίνεται πως η μελέτη για τα κυκλοφοριακά προβλήματα που καλείται να λύσει με τη λειτουργία του ο νέος δρόμος, έγινε τον Μάιο του 2020, σε μία περίοδο που η περιφερειακή οδός ήταν άδεια, καθώς μόλις είχαν ανοίξει οι δρόμοι από την πανδημία και η Χαλκιδική δεν υποδέχτηκε εκείνη την περίοδο τουρίστες.

Ακόμη, στην αίτηση ακύρωσης γίνεται εκτενής αναφορά στην υποβάθμιση της ατμόσφαιρας λόγω του φόρτου των αυτοκινήτων που θα έχει ο νέος δρόμος, στον θόρυβο που θα πλήξει τους κατοίκους της περιοχής, ο οποίος θα υπερβαίνει κατά πολύ τα ανώτατα όρια στα σπίτια που βρίσκονται από 5 έως 10 μέτρα κοντά στη νέα κατασκευή, καθώς και στην αύξηση των δονήσεων λόγω της διαρκούς διέλευσης αυτοκινήτων.

Στην αίτηση διατυπώνεται ακόμη το ερώτημα για ποιον λόγο εγκαταλείφτηκε η βορειότερη χάραξη του νέου δρόμου, ενώ αμφισβητείται η χρησιμότητα του έργου και διατυπώνονται πάλι αμφιβολίες για τον χρόνο των μετρήσεων που οδήγησαν στο έργο, την περίοδο της πανδημίας, όπως και ότι δεν υπολογίστηκε η μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου λόγω της λειτουργίας του μετρό. Ακόμη σημειώνουν πως κατά τη διάρκεια των εργασιών, δεν έχει προβλεφθεί η πρόσβαση στο δάσος του Σέιχ Σου από τα πυροσβεστικά οχήματα.