Το Spotify ετοιμάζει την προσθήκη μουσικών βίντεο στην πλατφόρμα του
Η δυνατότητα θα προστεθεί στις αυξανόμενες προσπάθειες του Spotify να καθιερώσει το βίντεο.
Η Spotify Technology SA εξετάζει το ενδεχόμενο να προσθέσει μουσικά βίντεο πλήρους μήκους στην εφαρμογή της, τα οποία θα μπορούσαν να βοηθήσουν την υπηρεσία ροής να ανταγωνιστεί καλύτερα το YouTube της Alphabet Inc. και το TikTok της ByteDance Ltd.
Η υπηρεσία έχει ήδη αρχίσει να συζητά με συνεργάτες για το προϊόν, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το σχέδιο, όπως μεταδίδει το Bloomberg. Το Spotify αρνήθηκε να σχολιάσει αυτό το σενάριο ωστόσο.
Η δυνατότητα θα προστεθεί στις αυξανόμενες προσπάθειες του Spotify να καθιερώσει το βίντεο – το οποίο στην εποχή των μέσων ροής τείνει να είναι πιο προσοδοφόρο από τον ήχο – ως βασικό μέρος της εφαρμογής του. Το Spotify επιτρέπει ήδη στους μουσικούς να ανεβάζουν “καμβάδες” ή να κάνουν looping GIF διάρκειας μικρότερης των 10 δευτερολέπτων, που γεμίζουν την οθόνη ενώ παίζει μουσική.
Νωρίτερα φέτος, έκανε το ντεμπούτο του μια δυνατότητα που ονομάζεται “clips”, τα οποία είναι βίντεο μικρότερα από 30 δευτερόλεπτα που έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους καλλιτέχνες ένα εργαλείο αφήγησης για να επικοινωνούν σχετικά με τη μουσική τους, παρόμοιο με το πώς θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το TikTok.
Η εταιρεία κυκλοφόρησε επίσης μια νέα αρχική οθόνη μουσικής τύπου TikTok τον Μάρτιο που επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν προεπισκόπηση και να περνούν τα βίντεο που εμφανίζονται στην επιφάνεια πριν δεσμευτούν να ακούσουν ένα πλήρες κομμάτι. Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, το Spotify ανακοίνωσε ότι η πλατφόρμα έχει ξεπεράσει περισσότερα από 100.000 podcast με βίντεο.
Το Spotify ανταποκρίνεται στον αυξανόμενο ανταγωνισμό για το κοινό Gen Z από το YouTube και το TikTok. Το YouTube λειτουργεί μια υπηρεσία ροής μουσικής και απευθύνεται στους θαυμαστές με μουσικά βίντεο πλήρους μήκους, καθώς και με πιο συνοπτικά Shorts. Έχει επίσης προσθέσει podcast στο YouTube Music. Η ByteDance φέρεται να προσπάθησε να επεκτείνει την υπηρεσία ροής μουσικής Resso, η οποία ήδη λειτουργεί σε χώρες όπου προσφέρεται το Spotify και το TikTok έχει γίνει μια σημαντική πλατφόρμα ανακάλυψης για μουσικούς καλλιτέχνες.