Καταγγελία στο TheOpinion: «Τραγικό το να έρχεσαι στη χώρα σου και να πέφτεις θύμα κλοπής»
Την εμπειρία του, με την άφιξή του στην Ελλάδα, ως επιβάτης του γραμμής 1Χ του ΟΑΣΘ, μοιράστηκε στο TheOpinion, ο Παύλος Σκόρνος.
Την εμπειρία του, με την άφιξή του στην Ελλάδα, ως επιβάτης του γραμμής 1Χ του ΟΑΣΘ, μοιράστηκε στο TheOpinion, ο Παύλος Σκόρνος.
Άρτι αφιχθείς από την Ιταλία, μαζί με τον 6χρονο γιο του, όπου και διαμένει τα τελευταία χρόνια, χρησιμοποίησε την εξπρές γραμμή του ΟΑΣΘ, προκειμένου να μεταφερθεί από το αεροδρόμιο «Μακεδονία», στον περιαστικό σταθμό των ΚΤΕΛ.
Κατά τη διάρκεια του δρομολογίου, όπως καταγγέλλει, έπεσε θύμα κλοπής από ομάδα 5-6 ατόμων, οι οποίοι του έκλεψαν το πορτοφόλι, που περιείχε το χρηματικό ποσό των 200 ευρώ, καθώς και όλα τα νόμιμα έγγραφά του.
Όπως επισήμανε στο TheOpinion, «είναι πολύ τραγικό το να έρχεσαι στη χώρα σου και να πέφτεις θύμα κλοπής. Υπήρχε μία μεγάλη ομάδα μέσα στο λεωφορείο, η οποία και μου έκλεψε το πορτοφόλι».
Μάλιστα, ενώ θα μπορούσε να δηλώσει στην αστυνομία την κλοπή του πορτοφολιού του, δεν προχώρησε σε αυτή την κίνηση, διότι, όπως υπογραμμίζει, «για να δηλώσεις κλοπή πρέπει να πληρώσεις παράβολο στην αστυνομία. Αναγκάστηκα, να δηλώσω πως το έχασα, καθώς δεν είχα χρήματα μαζί μου».
Αναφερόμενος στις διαφορές που επικρατούν στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της υπόλοιπης γηραιάς Ηπείρου, στην οποία, όπως τόνισε, ταξιδεύει συχνά λόγω της δουλειάς του, είπε, πως «στην Ευρώπη μόνο από την μπροστινή πόρτα του λεωφορείου επιβιβάζεται το κοινό».
«Ο οδηγός μου είπε, πως αφού δεν με μαχαίρωσαν, πρέπει να είμαι και τυχερός. Ενώ η αστυνομία αναφέρει πως αυτά τα περιστατικά έχουν γίνει καθημερινότητα», σημείωσε καταληκτικά, ο Παύλος Σκόρνος.
«Μόνο σε επ’ αυτοφώρω σύλληψη, ακινητοποιείται το λεωφορείο και έρχεται η ΕΛΑΣ»
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος εργαζομένων του ΟΑΣΘ, Γιάννης Δήμκας, επισήμανε στο TheOpinion, πως, «αν δεν υπάρξει επ’ αυτοφώρω σύλληψη, δηλαδή αν δεν υπάρξει ένδειξη ότι ένα συγκεκριμένο άτομο, που επιβαίνει στο λεωφορείο, προσπαθεί να κλέψει ή έχει ήδη κλέψει, το όχημα δεν μπορεί να σταματήσει».
Μάλιστα, όπως υπογραμμίζει, «στο 99% των περιπτώσεων όπου τα λεωφορεία είχαν ακινητοποιηθεί, δεν βρισκόταν κάτι, ενώ εκ των υστέρων, υπήρχαν καταγγελίες έτερων επιβατών, γιατί περίμεναν άδικα τόσες ώρες σταματημένοι».
«Η ύπαρξη ακυρωτικών μηχανημάτων σε κάθε πόρτα του λεωφορείου είναι ο λόγος επιβίβασης και αποβίβασης του κοινού, από όλες τις πόρτες. Αν η επιβίβαση, γινόταν μόνο από την μπροστινή πόρτα, θα υπήρχε πολύ μεγάλη καθυστέρηση», σημείωσε ο κ. Δήμκας, σχετικά με την απορία, γιατί να μη γίνεται η επιβίβαση μόνο από την μπροστινή θύρα του λεωφορείου.
Τέλος, αναφορικά με τον έλεγχο των επιβατών, δήλωσε, ότι, «όταν υπάρχουν μέσα στο λεωφορείο γύρω στους 100-150 επιβάτες, πώς θα μπορούμε να καταλάβουμε ποιος είναι ο κλέφτης;».