Καταγγελία στο TheOpinion: Βαλίτσα αγνοείται για μια εβδομάδα – Ο Γολγοθάς επιβάτιδας από την Αμερική
Επί επτά μέρες προσπαθεί να πάρει τη βαλίτσα της. Αυτό κατήγγειλε η ακαδημαϊκός, Χρυσούλα Μαλογιάννη στο TheOpinion
Ταξίδεψε από την Αμερική στην Ελλάδα για να δει τους δικούς της ανθρώπους. Μια εβδομάδα βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη. Επί επτά μέρες προσπαθεί να πάρει τη βαλίτσα της και να καταλάβει πως γίνεται να έμεινε στην Αθήνα χωρίς καμία εξήγηση.
Αυτό κατήγγειλε η ακαδημαϊκός, Χρυσούλα Μαλογιάννη στο TheOpinion η οποία τις τελευταίες μέρες αναζητά μια λύση στο πρόβλημα της, χωρίς να βρίσκει ανταπόκριση.
Η κυρία Μαλογιάννη όπως εξιστορεί ξεκίνησε την περασμένη Τρίτη από την Ουάσιγκτον DC και μέσω Αθηνών έφτασε την Τετάρτη στη Θεσσαλονίκη και ακόμα δεν έχει παραλάβει τη βαλίτσα της. «Όσο ήταν στα χέρια της United, γιατί εγώ έκλεισα το εισιτήριο με United και ήρθα με Aegean από την Αθήνα, μπορούσα να την κάνω tracking και να δω που είναι, ενώ απ’ όταν ανέλαβε η Aegean ούτε μπορώ να δω που είναι, ούτε που βρίσκεται».
Φτάνοντας στη Θεσσαλονίκη και μη παραλαμβάνοντας τη βαλίτσα της απευθύνθηκε στην εταιρία, δηλώνοντας το γεγονός. «Μάλιστα μου είπαν ότι σε 1-2 μέρες θα την παραλάβω», προσθέτει η ίδια και συμπληρώνει «μου έδωσαν τηλέφωνο επικοινωνίας, στο οποίο παίρνω καθημερινά και δεν απαντάει κανείς. Έχω πάρει όλα τα τηλέφωνα της Aegean που υπάρχουν σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα και δεν έχει απαντήσει ποτέ κανένας, όπως ούτε στα email. Έχω πάρει και Τελωνεία Αεροδρομίου Θεσσαλονίκης και Αττικής και πάλι δεν απαντάνε».
Σύμφωνα με την ίδια, χρειάστηκε να απευθυνθεί στο νομικό τμήμα του Πανεπιστημίου που εργάζεται στην Αμερική, για να βρει μια άκρη με τη εταιρία και να μάθει ότι είναι στην Αθήνα η αποσκευή της. Μάλιστα πήγε δυο φορές στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» προκειμένου να βρει άκρη, με τους υπαλλήλους να την ενημερώνουν ότι δεν μπορούν να την εντοπίσουν στο σύστημα.
«Ανέλαβε το νομικό τμήμα και γιατί και είχα κάποια επαγγελματικά ραντεβού που έχασα, αλλά και γιατί μέσα στη βαλίτσα έχω βαριά φαρμακευτική αγωγή, την οποία πρέπει να λάβω. Είχα πάρει κάποια μαζί μου (σ.σ. στην καμπίνα), αλλά όχι όλα. Έκανα έξι μήνες για να πάρω την αγωγή και τώρα υποφέρω εξαιτίας της Aegean», τονίζει η Χρυσούλα Μαλογιάννη.
Αρκετοί βρίσκονται στην ίδια μοίρα με την κυρία Μαλογιάννη, όπως δηλώνει η ίδια, ένας λόγος που έχει αρχίσει να λειτουργεί αποτρεπτικά για την επιλογή αντίστοιχου δρομολογίου. Μάλιστα τονίζει ότι προσπάθησε και η ίδια να το αποφύγει, καθώς είχε δυσάρεστη εμπειρία και στο παρελθόν, αλλά τελικά έκλεισε εισιτήριο για πτήση με ανταπόκριση στην Αθήνα.
* Το TheOpinion προσπάθησε να επικοινωνήσει με την εταιρία στα τηλέφωνα επικοινωνίας που δίνει η ίδια, αλλά αυτό δε κατέστη δυνατό. Είμαστε στη διάθεση της εταιρίας για να δημοσιεύσουμε την απάντησή της.