FlyOver: «Στροφή» στο ηλεκτρικό πατίνι – Τι λένε στο TheOpinion επαγγελματίες του κλάδου
Μεγάλο είναι το ενδιαφέρον για την αγορά ηλεκτρικού πατινιού εξαιτίας των εργασιών του FlyOver.
Μεγάλο είναι το ενδιαφέρον που καταγράφεται από Θεσσαλονικείς καταναλωτές για την αγορά ηλεκτρικού πατινιού, λόγω του έντονου κυκλοφοριακού χάους που επικρατεί στην πόλη, εξαιτίας των εργασιών του FlyOver.
Το TheOpinion συνομίλησε με ιδιοκτήτες καταστημάτων πώλησης ηλεκτρικών πατινιών και ποδηλάτων, οι οποίοι εξέφρασαν την άποψη πως το ενδιαφέρον των πολιτών για τα συγκεκριμένα μέσα μετακίνησης, έχει αρχίσει ήδη να αυξάνεται μετά τις εργασίες του FlyOver.
Διαβάστε κι εδώ: FlyOver: Οδηγοί σε απόγνωση – Μεγάλο μποτιλιάρισμα στη Θεσσαλονίκη
«Ενδιαφέρονται περισσότερο τώρα για την αγορά ηλεκτρικού πατινιού»
Ο Γιώργος Σινάνης, ιδιοκτήτης -από το 2009- καταστήματος πώλησης ηλεκτρικών πατινιών στην περιοχή της Τούμπας, αναφέρει πως έχουν αυξηθεί κατακόρυφα τόσο το ενδιαφέρον των πολιτών για την αγορά πατινιού όσο και οι πωλήσεις.
Διαβάστε κι εδώ: Flyover: Κλήσεις και αφαίρεση πινακίδων στην Καραμανλή – Πολλά τα διπλά ροζ χαρτάκια (ΦΩΤΟ+VIDEO)
«Πλέον ενδιαφέρεται περισσότερο ο κόσμος. Υπήρχε και από πριν ενδιαφέρον, τώρα, όμως, έχουν αυξηθεί κατακόρυφα τόσο το ενδιαφέρον για αυτά όσο και οι πωλήσεις τους», τόνισε αρχικά και πρόσθεσε, ότι, «η αλήθεια είναι πως ήδη έχουμε κάνει πωλήσεις πατινιών σε ανθρώπους που πάρκαραν πάνω στην Εγνατία και τώρα με το ξεκίνημα των εργασιών του FlyOver, δεν μπορούν να αφήσουν το όχημά τους. Έρχονται και μου λένε: ‘’Δώσε μου σε παρακαλώ ένα πατίνι, να το έχω στο πορτμπαγκάζ και αφού αφήσω το αυτοκίνητό μου, να το χρησιμοποιήσω’’. Αυτός ο άνθρωπος, μέσα σε ένα μήνα, θα ανακαλύψει ότι μπορεί να κάνει με το πατίνι όλες τις δουλειές του και θα το αφήσει το αυτοκίνητο».
Διαβάστε κι εδώ: Flyover: Μία ακόμη αίτηση ακύρωσης του έργου στο ΣτΕ
Έπειτα, ο κ. Σινάνης, υπογράμμισε ότι, παρόλο πως δεν θα ήθελε να συμβαίνει όλο αυτό το κυκλοφοριακό χάος στην πόλη λόγω του FlyOver, η συγκεκριμένη κατάσταση, ίσως τον βοηθήσει να αυξηθούν οι δουλειές του.
Χαρακτηριστικά αναφέρει, πως, «δε μου αρέσει όλο αυτό που συμβαίνει. Πρακτικά, όμως, δε γίνεται και αλλιώς. Όταν άκουσα ότι υπάρχει η περίπτωση να καταργηθεί ο ποδηλατόδρομος στη Λεωφόρο Νίκης, έβγαλα φλύκταινες. Έχω σακατευτεί τα προηγούμενα χρόνια επιχειρηματικά, οπότε κάποια στιγμή, μεταξύ σοβαρού και αστείου, θα έπρεπε κάποιος να δουλέψει και για μένα». Επίσης, τόνισε, πως δεν θα αργήσει να έρθει εκείνη η στιγμή που θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν ηλεκτρικό πατίνι ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι.
Διαβάστε κι εδώ: Πόσα στρέμματα δάσους θα κοπούν για τον Flyover;
«Η στιγμή που οι άνθρωποι οι οποίοι εξυπηρετούνται από ένα ηλεκτρικό πατίνι θα είναι πολύ περισσότεροι από αυτούς που νομίζουν ότι είναι απλά ένα παιχνίδι για μικρά παιδιά και τα χλεύαζαν, τη βλέπω να πλησιάζει όλο και περισσότερο. Έρχεται κόσμος και μου λέει: “Βρες μου το πατίνι που μου ταιριάζει περισσότερο”. Όποιος έχει ανέβει κάποια στιγμή στη ζωή του σε πατίνι, δεν έχει κατέβει ξανά από αυτό. Ελάχιστες, μόνο, είναι οι περιπτώσεις που το άφησαν και προχώρησαν στη χρήση μηχανής», πρόσθεσε ο κ. Σινάνης.
Τέλος, δήλωσε, πως «μπορεί να είναι ένα εποχικό μέσο και η χρήση του να έχει σχέση με τον καιρό, όμως, για 330 μέρες το χρόνο στη Θεσσαλονίκη μπορείς να κινείσαι με ένα ηλεκτρικό πατίνι».
«Θα μας βοηθούσε περισσότερο αν τα έργα ξεκινούσαν από το Μάρτιο και έπειτα»
Από την πλευρά του, ο Στέλιος Μαλούσης, ιδιοκτήτης καταστήματος πώλησης ηλεκτρικών ποδηλάτων στην περιοχή της Μπότσαρη, ανέφερε πως αρκετός κόσμος έχει εκφράσει το ενδιαφέρον του για την αγορά ηλεκτρικού ποδηλάτου, σε συνάρτηση, όμως, με το πρόγραμμα της επιδότησης «Κινούμαι Ηλεκτρικά».
«Αρκετός κόσμος, ήδη από την περασμένη εβδομάδα, μας ρωτούσε για ηλεκτρικά ποδήλατα. Κυρίως, όμως, μας ρωτούσαν αν έχει ισχύ το πρόγραμμα της επιδότησης “Κινούμαι Ηλεκτρικά”. Επειδή έχει σταματήσει, οι περισσότεροι διστάζουν να προχωρήσουν σε αγορά. Εξάλλου για εμάς η τωρινή περίοδος είναι νεκρή. Θα μας βοηθούσε περισσότερο αν τα έργα ξεκινούσαν από το Μάρτιο και έπειτα», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Υπενθυμίζεται πως οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για το έργο του FlyOver έχουν ξεκινήσει ήδη από την περασμένη Παρασκευή με το κλείσιμο τμημάτων λωρίδων στον Περιφερειακό ενώ, από χθες Δευτέρα, έχει εφαρμοστεί και το μέτρο απαγόρευσης στάθμευσης οχημάτων σε κεντρικές οδούς της Θεσσαλονίκης. Συνέπεια όλων αυτών είναι πως επικρατεί σε καθημερινή βάση κυκλοφοριακό κομφούζιο στην πόλη, με μεγάλη ταλαιπωρία για τους πολίτες.