Το επικοινωνιακό στραπάτσο του Ζέρβα

Το επικοινωνιακό στραπάτσο του Ζέρβα

Αρκετά έντονη γκρίνια υπάρχει στο επιτελείο του Κωνσταντίνου Ζέρβα για την επικοινωνιακή στρατηγική που επιλέχθηκε από τους υπευθύνους της καμπάνιας του.

Και για αυτή πριν τον πρώτο γύρο, αλλά κυρίως για αυτή που οδηγεί στη τελική μάχη.

Η επιλογή μίας στρατηγικής για το κακό ΠΑΣΟΚ που θυμίζει δεκαετία 90’ , δεν τραβάει.

Και πως να τραβάει όταν ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης που πόνταρε στον Κωνσταντίνο Ζέρβα, έχει υπουργοποιήσει έξι πρώην στελέχη του ΠΑΣΟΚ και σύμφωνα με τα όσα έδειξε η κάλπη στις εθνικές εκλογές, έχει κατακτήσει σε μεγάλο βαθμό τον χώρο του κέντρου.

Όταν δεν είσαι σε θέση να αντιληφθείς την αλλαγή του πολιτικού σκηνικού, πως είσαι σε θέση να αντιληφθείς το πως θα διοικήσεις μία κοινωνία;