Δεύτερη μέρα με… πυρετό το Μετρό Θεσσαλονίκης
Όταν γεννήθηκε είχε κολικούς, μετά ήρθε και ο πρώτος ίκτερος εκείνο το βράδυ του Σαββάτου. Τώρα ζούμε την πρώτη γρίπη. Για δεύτερο 24ωρο το Μετρό Θεσσαλονίκης έχει... πυρετό και είναι σε υποβαθμισμένη λειτουργία.
Όταν γεννήθηκε είχε κολικούς, μετά ήρθε και ο πρώτος ίκτερος εκείνο το βράδυ του Σαββάτου. Τώρα ζούμε την πρώτη γρίπη. Για δεύτερο 24ωρο το Μετρό Θεσσαλονίκης έχει… πυρετό και είναι σε υποβαθμισμένη λειτουργία.
Αφού οι αρμόδιοι μιλούν για παιδικές ασθένειες επιτρέψτε μας τους χρήστες να μιλήσουμε στη γλώσσα τους και να τρολάρουμε και λίγο με αυτά που ζούμε στο πιο σύγχρονο μετρό της Ευρώπης.
Από χθες το μεσημέρι το μετρό Θεσσαλονίκης απέκτησε τρεις τερματικούς σταθμούς. Μεγαλεία. Πλέον και η 25η Μαρτίου υπολογίζεται ως τέρμα. Ένας συρμός κάνει το δρομολόγιο Νέα Ελβετία – 25η Μαρτίου από την τροχιά 1. Οι υπόλοιποι συρμοί κάνουν την διαδρομή 25η Μαρτίου – Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.
Τα δρομολόγια θυμίζουν τις ημέρες που είχε δωρεάν επιβίβαση. Τόσος κόσμος συνωστίζεται στις αποβάθρες. Προφανώς γιατί αυτή η δυσλειτουργία προκαλεί καθυστερήσεις στα δρομολόγια. Η εμπειρία μου σήμερα το πρωί. Μια καθημερινή εμπειρία διαφορετική όμως σήμερα. Κατεβαίνοντας στην αποβάθρα στη Νέα Ελβετία είδα ασυνήθιστα περισσότερο κόσμο από τις υπόλοιπες μέρες την ίδια ώρα. Στον πίνακα ανακοινώσεων είχε ένδειξη μόνο για το ένα δρομολόγιο και όχι για το επόμενο. Ακόμα και όταν ήρθε ο συρμός. Κόσμος υπήρχε ήδη μέσα στα βαγόνια οπότε είχε την αίσθηση από την αρχή του γεμάτου.
Όταν φτάσαμε στην επόμενη στάση στη Βούλγαρη, περίμενε αρκετός κόσμος ενώ ακόμη περισσότερος ήταν αυτός στην 25η Μαρτίου. Και για τις δύο κατευθύνσεις. Κάναμε περίπου 20 δευτερόλεπτα για να μπουμε όλοι μέσα στον συρμό και μετά όσο έμπαιναν επιβάτες, θυμίζαμε ωραίο σχολικό ΟΑΣΘ.
Σημειωτέον στον σταθμό της Βούλγαρη είχε σταματημένο συρμό στην τροχιά 1, την αντίθετη από αυτή που γίνονται τα δρομολόγια. Δεν ξέρουμε αν αυτός οφείλεται για το τεχνικό πρόβλημα. Δυστυχώς οι πληροφορίες είναι με το σταγονόμετρο από την εταιρία.
Και το ερώτημα όλων είναι για την Παρασκευή. Χωρίς λεωφορεία ουσιαστικά, χωρίς ταξί, με τις διαδηλώσεις από πολύ νωρίς, μόνο το Μετρό μπορεί να μετακινήσει κόσμο προς το κέντρο. Αν λειτουργεί υποβαθμισμένα και με τη σημερινή εικόνα, θα υπάρξει μεγάλη ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό.