Δεν υπάρχει γκρινιάρης Θεσσαλονικιός, κουρασμένος είναι από τις μ@λ@κ!ες τους!
Ο Σταύρος Κόλκας αναφέρεται στον Flyover, στις αποφάσεις εξ Αθηνών και απαντά στην γνωστή καραμέλα περί "γκρινιάρηδων Θεσσαλονικιών".
“Η κουβέντα για το γήπεδο, ξεκινά σε μία εποχή που η Θεσσαλονίκη θα ζήσει μία παράνοια εξαιτίας ενός έργου ανάπτυξης που και πάλι γίνεται σε λάθος χρόνους” γράφει στο SDNA ο Σταύρος Κόλκας με αφορμή τις αποκαλύψεις για το γήπεδο του ΠΑΟΚ από τον Ιβάν Σαββίδη.
Στο άρθρο του ο Σταύρος Κόλκας αναφέρεται στον Flyover, στις αποφάσεις εξ Αθηνών και απαντά στην γνωστή καραμέλα περί “γκρινιάρηδων Θεσσαλονικιών”.
Το σχετικό απόσπασμα του άρθρου
Το περιβόητο Fly Over, αποφασίστηκε να γίνει σε μία περίοδο που η πόλη ήδη ασφυκτιά από κίνηση. Φανταστείτε τι θα συμβεί με μπλοκαρισμένο τον περιφερειακό.
Για μια ακόμη φορά, άνθρωποι που δεν μένουν στη Θεσσαλονίκη, αποφασίζουν για αυτή. Όχι πως το συγκεκριμένο έργο δεν θα είναι πρακτικό όταν θα δημιουργηθεί, αλλά η πρόβλεψη των πέντε ετών μέχρι να παραδοθεί δεν είναι ένα διάστημα ανεκτό για μία κοινωνία που δεν έχει ΜΜΜ. Κάτι λεωφορεία να τα λυπάσαι και τέλος. Το Μετρό, αυτό το ανέκδοτο, θα λειτουργήσει στη καλύτερη το 2025 παρότι έχει εγκαινιαστεί καμιά εικοσαριά φορές. Και σιγά μη παραδοθεί στα πέντε χρόνια.
Το Fly over, θα έπρεπε να ξεκινήσει αφού έχει παραδοθεί το Μετρό, αφού έχει αναβαθμιστεί ο ΟΑΣΘ, αφού έχουν δημιουργηθεί οι υποδομές. Μέχρι σήμερα, το μοναδικό που συνέβη είναι να μεταφερθούν αστυνομικοί από την υπηρεσία τους στην τροχαία και ένα χαρτάκι στη Καραμανλή για να μη παρκάρει κανείς εκεί. Ο Θεός με φύλαξε και δεν οδηγώ.
Που θέλω να καταλήξω και συνδέω τα δύο αυτά έργα; Μα φυσικά πως απαγορεύεται να αποφασίζει η κεντρική εξουσία για το ποια έργα θα γίνονται στη Θεσσαλονίκη. Αν θέλουν να αποφασίζουν για έργα, ας το κάνουν για τα χωριά τους, όχι για τη Θεσσαλονίκη.
Έχουν αποδείξει καιρό τώρα, πως δεν τους απασχολεί η ευημερία του τόπου μας. Ούτε η ευκολία του πολίτη στη καθημερινότητά του. Ξέρουμε πραγματικά τι τους απασχολεί και έρχεται σε κόντρα με τα δικά μας συμφέροντα.
Οι διαρροές για τις αντιδράσεις που έφερε η απόφαση για κατασκευή του Fly Over σε αυτό το κακό τάμινγκ, μιλούσαν για «γκρινιάρηδες Θεσσαλονικείς», λες και υπάρχει μισός από αυτούς να δικαιολογήσει την κωμωδία του Μετρό, τις αποζημιώσεις της υποθαλάσσιας, τα ανακυκλώσιμα σπιτάκια που κόστιζαν χρυσάφι και πολλά άλλα.
Δεν υπάρχει γκρινιάρης Θεσσαλονικιός πλέον. Υπάρχει ο κουρασμένος από τις μ@λ@κίες τους.
Υπάρχουν πραγματικά έργα που μπορούν να δημιουργήσουν μία Θεσσαλονίκη που μπορεί να ανασάνει και το Fly Over δεν είναι πρώτο στη λίστα.
Αθλητικά, το γήπεδο της Τούμπας με τον τρόπο που έχει προβλεφθεί και θα δημιουργήσει καλύτερες συνθήκες στη καθημερινότητα μιας και προβλέπονται περίπου χίλιες θέσεις υπόγειου πάρκινγκ έξω από το γήπεδο και στον χώρο του ΙΚΑ στη Λαμπράκη. Το γήπεδο του Άρη που μπορεί να δημιουργηθεί με τον τρόπο που χτίζει ο Παναθηναϊκός το δικό του, έτσι ώστε να ανασάνει μία πυκνοκατοικημένη περιοχή. Η ανακαίνιση του Καυτανζογλείου, που δεν δουλεύει ούτε ο πίνακάς του.
Κοινωνικά, η επέκταση του Μετρό που δεν υπάρχει καν στο πλάνο, το παραλιακό μέτωπο, η προβλήτα 6 στο λιμάνι, το Μουσείο του Ολοκαυτώματος, η Αλεξάνδρεια ζώνη καινοτομίας, η ανάπλαση του παραλιακού μετώπου της Καλαμαριάς που είναι παρατημένο, είναι έργα που θα αλλάξουν τη ζωή του Θεσσαλονικιού αν ποτέ ολοκληρωθούν.
Για το μόνο που υπάρχει σχέδιο και βούληση, είναι η Νέα Τούμπα και αυτό γιατί υπάρχει ένας επιχειρηματίας που έγινε τεράστια προσπάθεια να αποδομηθεί όλα αυτά τα χρόνια.
Για τα υπόλοιπα, προφανώς και δεν είμαι σε θέση να βάλω το χέρι μου στη φωτιά για το αν θα τα προλάβω εν ζωή.