Από τα 30+ έργα μέχρι το 2030 στους 44 σταθμούς Μετρό το 2040
Πουθενά κυβερνητικές ευθύνες, πουθενά το διαχρονικό δούλεμα που τρώμε οι Θεσσαλονικείς. Πουθενά, γιατί δεν συμφέρει.
Τηρήθηκε η παράδοση κάθε κυβέρνησης με το Μετρό Θεσσαλονίκης. Κάθε προεκλογική περίοδος σε αυτή τη χώρα πρέπει να έχει μια εσάνς Μετρό.
Προφανώς, αφού μιλάμε για ένα έργο που ξεκίνησε το 2006 με στόχο να παραδοθεί το 2012 και είμαστε 2024 και ακόμα εισιτήριο δεν έχει κοπεί.
Δεν είναι πολλά τα 18 χρόνια. Εμάς τους κακόπιστους Θεσσαλονικείς μας φαίνονται πολλά. Ακόμα και στην Wikipedia που έσπευσαν να ενημερώσουν άμεσα χθες με τις νέες ανακοινώσεις,οι δικαιολογίες για τις πολυετείς καθυστερήσεις είναι η χρεοκοπία δύο εταιρειών, η οικονομική κρίση λόγω μνημονίων και το σταμάτημα των εργασιών δύο φορές.
Πουθενά κυβερνητικές ευθύνες, πουθενά το διαχρονικό δούλεμα που τρώμε οι Θεσσαλονικείς. Πουθενά, γιατί δεν συμφέρει. Γιατί ακόμα και σήμερα, μετά από τόσα χρόνια καθυστερήσεων, η πόλη ανέχεται να της παρουσιάζουν επεκτάσεις και χάρτες την ώρα που δεν υπάρχει καν βασική γραμμή.
Χθες τηρήθηκε η παράδοση. Ακόμα μια προεκλογική εκδήλωση με εξαγγελίες. Φαντάζομαι μια σύσκεψη των προηγούμενων ημερών. Θα έκατσαν οι υπεύθυνοι στο τραπέζι να σκεφτούν τι θα μπορουσαν να διοργανώσουν αυτή τη φορά. Βόλτα με τον συρμό έχει γίνει, εγκαίνια σε σταθμό έχει γίνει, ας μιλήσουμε αυτή τη φορά για τις επεκτάσεις. Βγάζουμε κι από το συρτάρι την Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό Θεσσαλονίκης την οποία παρουσιάζουμε για πρώτη φορά σε ένα υπέροχο ταιμινγκ, την επόμενη μέρα όπου η μισή πόλη ξενύχτησε είτε στο Λευκό Πύργο είτε στην τηλεόραση και τα κινητά της να πανηγυρίζει το πρωτάθλημα του ΠΑΟΚ.
Ζαλισμένοι και μεθυσμένοι από το νέκταρ της νίκης κανένας δεν έδωσε μεγάλη σημασία σε όσα ειπώθηκαν. Ακόμα και το μπινελίκι στα social media ήταν μέσα σε λογικά πλαίσια.
Το βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα η Ελληνικό Μετρό μου μοιάζει ως η απάντηση της κυβέρνησης στο εξαιρετικό ρεπορτάζ του Φιλίππου Δεργιαδέ στην Παράλλαξη που έκανε αυτοψία σε όλους τους σταθμούς. Στο βίντεο βλέπουμε εικόνες από drone αλλά και από μέσα από όλους τους σταθμούς. Από όλους; Όχι βέβαια. Στην αφετηρία της Νέας Ελβετίας είδαμε ένα πλάνο από μέσα από το σταθμό. Τι να δείξουν; Τα χώματα και το εργοτάξιο; Έξι μήνες πριν την υποσχόμενη έναρξη λειτουργίας η μία από τις δύο αφετηρίες δεν είναι έτοιμη να υποδεχθεί τους πολίτες. Και απαντήσεις δεν παίρνουμε για το τι μέλλει γενέσθαι. Στο βίντεο είδαμε τον συρμό να διέρχεται από το σταθμό Βενιζέλου αλλά αυτό έχει εξήγηση, είναι ο τελευταίος που θα παραδοθεί μετά τη διαμάχη χρόνων για τα αρχαία.
Επίσης είδαμε μόνο στο χάρτη τις επεκτάσεις της Καλαμαριάς. Παρά το γεγονός ότι τα εργοτάξια και οι κατασκευές έχουν ξεκινήσει χρόνια τώρα.
Οι χάρτες για τις επεκτάσεις μας δείχνουν ακριβώς και τα σημεία που θα κατασκευαστούν οι σταθμοί του Μετρό. Με ακρίβεια τετραγώνου στο χάρτη.
Θυμάμαι λίγα χρόνια πριν έγινε ένας επικοινωνιακός ορυμαγδός για τα 30+ έργα μέχρι το 2030. Μέχρι και βιβλίο βγήκε που κοσμεί την βιβλιοθήκη μου. Χθες αλλάξαμε επίπεδο. Αρχίσαμε να μιλάμε για τη Θεσσαλονίκη του 2040. Με 44 σταθμούς Μετρό, επεκτάσεις από τα Δυτικά μέχρι την Περαία και σκέψεις για Θέρμη. Όλοι μέσα. Όσοι πιο πολλοί τόσο πιο πολλές ψήφοι.
Παραμένω με ένα περίεργο χαμόγελο λόγω του πρωταθλήματος. Δεν θα μου το χαλάσετε. Ελπίζω να μην υπάρξει ούτε μισός που από αυτές τις ανακοινώσεις να επηρεαστεί η ψήφος του για τις ευρωεκλογές.