Dior: Οι χριστουγεννιάτικες βιτρίνες του στο Παρίσι βγαλμένες από παραμύθι (ΦΩΤΟ)
Η γαλλική επωνυμία επαναχρησιμοποίησε ορισμένα διακοσμητικά στοιχεία από το παρελθόν και το αποτέλεσμα είναι μαγικό!
Αποδεικνύεται ότι οι Χριστουγεννιάτικες βιτρίνες των μεγαλύτερων οίκων μόδας, όπως οι τηλεοπτικές σειρές, μπορούν να έχουν επαναλήψεις — και να μην χάσουν τίποτα από τη μαγεία τους.
Μετά τις χριστουγεννιάτικες υπερπαραγωγές των Harrods στο Λονδίνο το 2022 και της Saks Fifth Avenue στη Νέα Υόρκη το 2023, ο Dior επαναχρησιμοποίησε πολλά διακοσμητικά στοιχεία σε ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα στη ναυαρχίδα του στο Παρίσι και σε άλλες μπουτίκ σε όλο τον κόσμο.
Την περασμένη εβδομάδα, επί της Avenue Montaigne, στο εμβληματικό κτίριο, «εμφανίστηκαν» μίνι Πύργοι του Άιφελ, Αψίδες του Θριάμβου, δύο γιγάντιες τσάντες Lady Dior και Saddle, αλλά και μινιατούρες κτιρίων Haussmann.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η ομάδα που επιμελήθηκε τον στολισμό φρόντισε επίσης να συμπεριλάβει ιππόκαμπους, αστερίες και κοράλλια, στοιχεία που συναντά κανείς και στη συλλογή της Maria Grazia Chiuri Cruise 2025.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Έχουμε αυτή την εκπληκτική τοποθεσία εδώ στη λεωφόρο Montaigne, όπου ο κ. Dior δημιούργησε τον οίκο μόδας το 1947», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος του Dior Delphine Arnault. «Αυτή η τοποθεσία είναι τόσο εμβληματική και θέλαμε πραγματικά αυτή η βιτρίνα να κάνει τους πάντες να ονειρεύονται».
«Η Maria Grazia σκέφτεται πάντα πώς να δημιουργήσει κάτι νέο και απροσδόκητο για τα Χριστούγεννα», δήλωσε ο Olivier Bialobos, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του Dior, υπεύθυνος για την παγκόσμια επικοινωνία και την εικόνα. «Τα Χριστούγεννα έχουν να κάνουν με την αφήγηση ιστοριών».
Οι βιτρίνες δε, εμπνέονται από την παιδική ηλικία του Christian Dior στο Granville, το επαναστατικό Bar jacket που έφερε την επανάσταση τη μόδα και τις πασαρέλες του οίκου ανά τα χρόνια.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο οίκος Dior έχει μια ιδιαίτερη σχέση με τα Χριστούγεννα και την εορταστική περίοδο. Όπως αναφέρει το WWD, o ιδρυτής του, Christian Dior, ο οποίος αποκαλούσε το κατάστημά στη λεωφόρο Montaigne «βασίλειο των ονείρων», διοργάνωνε στο τέλος κάθε έτους θεαματικά πάρτι και μοίραζε δώρα σε αγαπημένους του.