Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας… στοχεύει στην Αμερική

Στο “Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshop”, συμμετείχαν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής.

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας… στοχεύει στην Αμερική

Την παρουσίαση της Κεντρικής Μακεδονίας ως τουριστικό προορισμό είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οι παρευρισκόμενοι του “Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshop”, το οποίο πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη.

Πάνω από 30 τουριστικά γραφεία και δημοσιογράφοι από ολόκληρη την πολιτεία της Νέας Υόρκης συμμετείχαν στις εκδηλώσεις, στις οποίες οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής παρουσίασαν,  με B2B συναντήσεις, τον προορισμό καθώς και τα θεματικά τουριστικά του προϊόντα.

Μάλιστα, το ενδιαφέρον των Αμερικανών επαγγελματιών ήταν πολύ μεγάλο για την Κεντρική Μακεδονία. Η μακραίωνη ιστορία και ο πολιτισμός της Μακεδονίας, καθώς και η ιδιαίτερη γαστρονομία της περιοχής – η οποία δεν περιορίζεται μόνο στα προϊόντα της Μεσογειακής Κουζίνας, αλλά περιλαμβάνει πληθώρα αυθεντικών γεύσεων της Μακεδονικής – αφού τα πιάτα της Θεσσαλονίκης έχουν κατακτήσει ιδιαίτερη φήμη, “κέρδισαν” τις καρδιές των παρευρισκομένων. Υπενθυμίζεται πως η Θεσσαλονίκη ήταν η πρώτη πόλη της Ελλάδας που έγινε μέλος του δικτύου Creative Cities of Gastronomy της UNESCO.

Όπως γνωστοποιήθηκε, υπήρξε συνάντηση των εκπροσώπων και με τον Προϊστάμενο του Γραφείου του ΕΟΤ, Κωνσταντίνο Χαροκόπο, σχετικά με τις προοπτικές προσέγγισης της Αμερικάνικης αγοράς και τη δυνατότητα πιο στενής και στοχευμένης συνεργασίας.

Στις εκδηλώσεις αυτές συμμετείχαν επίσης η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, ο Δήμος Ρεθύμνου, ο Διεθνής Αερολιμένας των Αθηνών, η εταιρία κρουαζιέρας Celestyal Group, καθώς και μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες από τη Θεσσαλονίκη, τη Χαλκιδική και τη Ρόδο.

«Η αγορά των ΗΠΑ είναι μια πολύ μεγάλη τουριστική αγορά και πλέον έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για να προβάλλουμε τον προορισμό μας σε αυτή με αξιώσεις. Στρατηγικός μας στόχος είναι η απευθείας διασύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Νέα Υόρκη, προκειμένου να ‘’ανοίξει’’ η αγορά αυτή. Σε αυτή την προσπάθεια με επικεφαλής τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα, έχουμε συστήσει μια άτυπη ομάδα εργασίας μαζί με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ Βόρειας Αμερικής και τη Fraport. Κάνουμε συντονισμένες ενέργειες όλοι μαζί και ήδη τα πρώτα αποτελέσματα αρχίζουν να εμφανίζονται. Μεγάλες αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ έχουν αρχίσει να δείχνουν ενδιαφέρον και ο αμέσως επόμενος στόχος μας είναι η συνάντηση με μέλη των Δ.Σ. τους. Πιστεύουμε ότι αυτή η απευθείας διασύνδεση θα αλλάξει άρδην τις τουριστικές ροές στην Κεντρική Μακεδονία», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.