Όταν η Toyota πάει κόντρα στην τάση
Τι συμβαίνει όταν η Toyota πηγαίνει κόντρα στην τάση, των αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων
Η τάση των αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων ολοένα και αυξάνεται, με αρκετές εταιρίες να βάζουν τέλος στα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων, ειδικά από την στιγμή που η ηλεκτροκίνηση θα αναλάβει αποκλειστικό ρόλο, από το 2030 και μετέπειτα, στον χώρο του αυτοκινήτου.
Παρόλα αυτά, υπάρχουν και εταιρίες οι οποίες δεν δείχνουν πρόθυμες να ακολουθήσουν – προς το παρόν – αυτή την τάση, με μία από αυτές να είναι η Toyota.
Η Ιαπωνική εταιρία δεν σκόπευε να κυκλοφορήσει το μοντέλο της «Toyota GR Supra» με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, παρόλα αυτά η επιθυμία του κοινού της, έδειξε να της αλλάζει γνώμη και να παράγει εν τέλη και μία ακόμη έκδοση, αυτή την φορά με 3 πεντάλ.
We’ve just added a manual Toyota GR Supra to our long-term fleet! Read our first impressions of this 3.0-litre, 335bhp sports car https://t.co/aQSSYthrcd pic.twitter.com/bjdBSXamyP
— Autocar (@autocar) August 20, 2023
Η συγκεκριμένη κίνηση φάνηκε να της αποφέρει εν τέλη ένα σημαντικό κομμάτι κέρδους, καθώς το 47% των πωλήσεων του συγκεκριμένου μοντέλου, ήταν από την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο μάλιστα ήταν και το ακριβότερο μοντέλο των 3,0 λίτρων.
Για το συγκεκριμένο κιβώτιο, η εταιρία χρησιμοποίησε την πλατφόρμα της BMW, δημιουργώντας έτσι ένα κιβώτιο έξι ταχυτήτων και αφαιρώντας τα περιττά εξαρτήματα, για την μείωση του βάρους.
Η απόφαση της Toyota ήταν άραγε ένα καθησυχαστικό μήνυμα, για τους λάτρεις των χειροκίνητων κιβωτίων ή μήπως ένας «φόρος τιμής», στον συγκεκριμένο τύπο κιβωτίου, λίγο πριν την οριστική απόσυρση του;