Όταν η Toyota πάει κόντρα στην τάση

Τι συμβαίνει όταν η Toyota πηγαίνει κόντρα στην τάση, των αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων

Όταν η Toyota πάει κόντρα στην τάση

Η τάση των αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων ολοένα και αυξάνεται, με αρκετές εταιρίες να βάζουν τέλος στα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων, ειδικά από την στιγμή που η ηλεκτροκίνηση θα αναλάβει αποκλειστικό ρόλο, από το 2030 και μετέπειτα, στον χώρο του αυτοκινήτου.

Παρόλα αυτά, υπάρχουν και εταιρίες οι οποίες δεν δείχνουν πρόθυμες να ακολουθήσουν – προς το παρόν – αυτή την τάση, με μία από αυτές να είναι η Toyota.

Η Ιαπωνική εταιρία δεν σκόπευε να κυκλοφορήσει το μοντέλο της «Toyota GR Supra» με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, παρόλα αυτά η επιθυμία του κοινού της, έδειξε να της αλλάζει γνώμη και να παράγει εν τέλη και μία ακόμη έκδοση, αυτή την φορά με 3 πεντάλ.

Η συγκεκριμένη κίνηση φάνηκε να της αποφέρει εν τέλη ένα σημαντικό κομμάτι κέρδους, καθώς το 47% των πωλήσεων του συγκεκριμένου μοντέλου, ήταν από την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο μάλιστα ήταν και το ακριβότερο μοντέλο των 3,0 λίτρων.

Για το συγκεκριμένο κιβώτιο, η εταιρία χρησιμοποίησε την πλατφόρμα της BMW, δημιουργώντας έτσι ένα κιβώτιο έξι ταχυτήτων και αφαιρώντας τα περιττά εξαρτήματα, για την μείωση του βάρους.

Η απόφαση της Toyota ήταν άραγε ένα καθησυχαστικό μήνυμα, για τους λάτρεις των χειροκίνητων κιβωτίων ή μήπως ένας «φόρος τιμής», στον συγκεκριμένο τύπο κιβωτίου, λίγο πριν την οριστική απόσυρση του;