H Isotta Fraschini φέρνει ένα νέο «τέρας»

η Isotta FrascΗ Isotta Fraschini αποκαλύπτει την έκδοση Strada, η οποία μεταφέρει τις ακραίες επιδόσεις του Le Mans Hypercar στον δρόμο.

H Isotta Fraschini φέρνει ένα νέο «τέρας»

Η Isotta Fraschini «γεννήθηκε» το 1900 στο Μιλάνο της Ιταλίας. Μετά από μια περίοδο επιτυχιών όμως και έχοντας επηρεαστεί σημαντικά, από την οικονομική κρίση της δεκαετίας του 1930 καθώς και τη γενικότερη αναστάτωση που έφερε ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία τερμάτισε την παραγωγή των οχημάτων της, το 1949.

Έκτοτε και για πολλές δεκαετίες, η εταιρία παρέμεινε ανενεργή γεγονός που το 2022 άλλαξε, με την ανακοίνωση ότι επρόκειτο να επιστρέψει στο προσκήνιο, παίρνοντας μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), το 2024 και κατά συνέπεια, στον 24ωρο αγώνα του Le Mans. Το βασικό της εργαλείο, θα ήταν η Tipo 6 LMH Competizione.

Αυτή την φορά, οι Ιταλοί παρουσίασαν τη – νόμιμη για το δρόμο – έκδοση του πανίσχυρου hypercar, Tipo 6 LMH Strada.

Μια υπερμεγέθης πίσω αεροτομή, μια τεχνολογικά εξελιγμένη καμπίνα και σχεδιασμός εμπνευσμένος από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, είναι τα πρώτα στοιχεία του μοντέλου που προδίδουν ότι πρόκειται για ένα «τέρας του δρόμου».

Η Tipo 6 LMH Strada φέρει έναν κινητήρα turbo V6 3,0 L, ο οποίος συνοδεύεται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 272 PS.  Η συνολική ισχύς ανέρχεται στα 979 PS ενώ η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων, 7 σχέσεων.

Σύμφωνα με την εταιρία, η τελική ταχύτητα του πανίσχυρου hypercar αγγίζει τα 370 χιλιόμετρα/ώρα ενώ τ0 0-100 χιλιόμετρα/ώρα, πραγματοποιείται σε 2,2 δευτερόλεπτα.

Τόσο το αμάξωμα όσο και το μονοκόκ πλαίσιο – εγκεκριμένο από την FIA – που βρίσκει κανείς και στην έκδοση Competizione, είναι κατασκευασμένα εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα, με το βάρος να περιορίζεται στα 1.000 κιλά.

Η Isotta Fraschini αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση της πως θα κατασκευαστούν μόλις 12 μονάδες του μοντέλου, με το κόστος να ανέρχεται στα 3,2 εκατομμύρια ευρώ.