Πώς είναι η δουλειά μιας Team Manager στην Formula E

Όλα όσα δήλωσε η Francesca Valdani αναφορικά με τον χώρο στον οποίο εργάζεται

Πώς είναι η δουλειά μιας Team Manager στην Formula E
Francesca Valdani became Nissan Formula E Team Manager ahead of Season 9. The Italian reveals exactly what her job entails and what she does behind the scenes to keep the squad organized and moving in the right direction, both at the racetrack and away from it.

Η Francesca Valdani εντάχθηκε στην Nissan Formula E Team πριν από ένα χρόνο, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Team Manager πριν από την 9η σεζόν.

Η Ιταλίδα αποκαλύπτει ποια ακριβώς είναι η δουλειά της και τι κάνει στα παρασκήνια, προκειμένου να κρατήσει την ομάδα οργανωμένη και προς τη σωστή κατεύθυνση, τόσο εντός όσο και εκτός πίστας.

Η Francesca σε σχετική συνέντευξη που παραχώρησε, σε μέσο της ομάδας, μίλησε για τον απαιτητικό της ρόλο καθώς και όλα όσα βρίσκονται, στην αρμοδιότητα της.

Μπορεί εμείς άλλωστε να βλέπουμε μονάχα ένα αγωνιστικό τριήμερο, το οποίο επικεντρώνεται στο αγωνιστικό κομμάτι όμως πίσω από αυτό, υπάρχουν άτομα τα οποία εργάζονται σκληρά προκειμένου να διασφαλίσουν την ομαλή διεξαγωγή του.

Μερικές μόνο από τις δυσκολίες που έχει να αντιμετωπίσει κανείς – σύμφωνα με την ίδια – είναι το τζετ λακ δεδομένου πως μέσα σε επτά μήνες πραγματοποιούνται 16 αγώνες, σε όλο τον πλανήτη καθώς και η πίεση που υπάρχει όλη την εβδομάδα, προκειμένου να αποδώσει η ομάδα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, σε κάθε αγωνιστικό τριήμερο.

Η δράση βέβαια δεν μένει μόνο στην πίστα, με την ίδια να έχει υπό την ευθύνη της την μεταφορά μηνυμάτων, όταν της ζητηθεί από την ομάδα καθώς και την οργάνωση συναντήσεων και ενημερώσεων, όταν αυτό κριθεί απαραίτητο.

Φυσικά, δεν παρέλειψε να μιλήσει και για το πώς είναι να εργάζεται μία γυναίκα, σε έναν ανδροκρατούμενο χώρο, αναφέροντας χαρακτηριστικά:

«Είναι ακόμα μια πρόκληση κάθε μέρα. Αλλά πολλά θετικά βήματα έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, υπάρχουν πολλές γυναίκες σε σημαντικούς ρόλους τώρα και είναι υπέροχο να το βλέπουμε. Πρέπει ακόμα να υποστηρίξουμε την επόμενη γενιά κοριτσιών που θα μπουν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό για να συνεχίσουμε την πρόοδο και αυτό είναι κάτι που στοχεύω να κάνω. Στη Nissan είμαστε τυχεροί γιατί έχουμε πολλές γυναίκες στην ομάδα. Αυτό βοηθά στη δημιουργία μιας διαφορετικής ατμόσφαιρας, η οποία είναι ευπρόσδεκτη από τους συναδέλφους μας».

Η Nissan έκανε το αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό ντεμπούτο της στην 5η σεζόν (2018/19) του Πρωταθλήματος ABB FIA Formula E, και έγινε ο πρώτος και μοναδικός Ιαπωνικός κατασκευαστής, που μπήκε στη σειρά.

Στην 7η σεζόν (2020/21), η Nissan ανακοίνωσε τη μακροπρόθεσμη εμπλοκή της στη Formula E και τη δέσμευσή της στην εποχή Gen3, η οποία θα διαρκέσει από τη σεζόν 9 (2022/23) έως το τέλος της σεζόν 12 (2025/26) της αμιγώς ηλεκτρικής σειράς αγώνων.

Τον Απρίλιο του 2022, η Nissan απέκτησε την ομάδα αγώνων e.dams, με την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία να έχει την πλήρη κυριότητα της συμμετοχής της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula E της ABB FIA.

Τον Ιούνιο του 2022, η Nissan ανακοίνωσε ότι θα προμήθευε την τεχνολογία κινητήρων Nissan EV στη McLaren Racing, για ολόκληρη την εποχή της Formula E Gen3.

Για τη σεζόν 10 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ABB FIA Formula E, οι οδηγοί της Nissan Formula E θα είναι οι Oliver Rowland και Sacha Fenestraz.

Η Nissan αγωνίζεται στη Formula E για να φέρει τον ενθουσιασμό και τη διασκέδαση των ηλεκτρικών οχημάτων, μηδενικών εκπομπών, σε ένα παγκόσμιο κοινό. Ως μέρος του στόχου της, έχει να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα σε όλες τις δραστηριότητές της και τον κύκλο ζωής των προϊόντων της έως το 2050.

Η Nissan σκοπεύει να εξηλεκτρίσει κάθε νέο όχημα που θα προσφέρει έως τις αρχές της δεκαετίας του 2030, σε βασικές αγορές. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να φέρει την τεχνογνωσία της στη μεταφορά γνώσης και τεχνολογίας, μεταξύ της πίστας και του δρόμου, για καλύτερα ηλεκτρικά οχήματα.