Αφού πέτυχε η πρεμιέρα της να γίνει η δεύτερη σειρά με τις περισσότερες προβολές του HBO εδώ και περισσότερο από μια δεκαετία, το “The Last of Us” προσεγγίζει τώρα ένα ακόμη μεγαλύτερο κοινό και σπάει ένα νέο ρεκόρ για το συνδρομητικό τηλεοπτικό κανάλι.
Σύμφωνα με μετρήσεις της Nielsen σε συνδυασμό με δεδομένα από την Warner Bros. Discovery, το επεισόδιο 2 προσέλκυσε 5,7 εκατομμύρια θεατές σε HBO και HBO Max. Αυτό σηματοδοτεί αύξηση 22% από το ρεκόρ των 4,7 εκατομμυρίων της περασμένης εβδομάδας, αριθμός που αργότερα η Warner Bros. Discovery ανέφερε ότι είχε ήδη εκτιναχθεί στα 10 εκατομμύρια μετά από δύο ημέρες διαθεσιμότητας.
Σύμφωνα με το HBO, το άλμα από την αρχική τηλεθέαση της πρεμιέρας στο ντεμπούτο του επεισοδίου 2 είναι η «μεγαλύτερη αύξηση κοινού τη 2η εβδομάδα για μια δραματική σειρά HBO Original στην ιστορία του δικτύου».
Το δίκτυο πρόσφερε επίσης μια άλλη ενημέρωση σχετικά με την τηλεθέαση της πρεμιέρας της σειράς, δηλώνοντας ότι «μετά από μια ολόκληρη εβδομάδα διαθεσιμότητας, το επεισόδιο 1 παρακολουθήθηκε από 18 εκατομμύρια θεατές, σχεδόν 4 φορές περισσότερο από το κοινό της πρεμιέρας του».
Η άμεση δημοτικότητα του “The Last of Us” δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς η δραματική σειρά είναι μια προσαρμογή του ομώνυμου βιντεοπαιχνιδιού που έχει πουλήσει πάνω από 10 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως.
Η μόνη πρόσφατη συγκρίσιμη σειρά του HBO, είναι το ”House of the Dragon”, η σειρά sequel του ”Game of Thrones” που έκανε το ντεμπούτο της τον Αύγουστο του 2022. Και οι δύο σειρές έχουν ξεπεράσει σημαντικά την έναρξη και των δύο σεζόν του ”Euphoria”, που έγινε η δεύτερη μεγαλύτερη σειρά όλων των εποχών για την πλατφόρμα, μετά το ”Game of Thrones”.