Θεσσαλονίκη: Σημείο αναφοράς για το NYX Hotel Thessaloniki – Επένδυση 25 εκατ. ευρώ
Άνοιξε το lifestyle NYX Hotel Thessaloniki στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, με τις πληρότητες να αγγίζουν το 90%
Μια επένδυση ύψους 25 εκατ. ευρώ έρχεται να προστεθεί στο ξενοδοχειακό δυναμικό της Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για το άνοιγμα του NYX Hotel Thessaloniki, μέλος της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean, του Ομίλου Fattal House of Hotels.
Της Ντέπυς Χιωτοπούλου ([email protected])
Η Θεσσαλονίκη γίνεται η πρώτη πόλη της Βόρειας Ελλάδας όπου επενδύει η Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean, του Ομίλου Fattal House of Hotels, ενός από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους ξενοδοχειακούς ομίλους στην Ευρώπη.
Η παρουσία τους στη Θεσσαλονίκη γίνεται με το άνοιγμα του NYX Hotel Thessaloniki, στην καρδιά της Θεσσαλονίκης (αρχή της οδού Τσιμισκή με Κατούνη γωνία), σε κτίριο το οποίο παρέμενε για χρόνια αναξιοποίητο.
Η νέα επένδυση είναι ύψους 25 εκατ. ευρώ, η δε επιλογή της τοποθεσίας δεν ήταν τυχαία: λίγα μόλις βήματα από τα Λαδάδικα, η Θεσσαλονίκη, με τον ισχυρό πολιτιστικό της χαρακτήρα, τη δυναμική πανεπιστημιακή κοινότητα και τη στρατηγική της θέση ως πύλη προς τα Βαλκάνια, αποτελεί ιδανικό σημείο για την περαιτέρω ανάπτυξη του Ομίλου.
Στο 90% οι πληρότητες
Το NYX Hotel Thessaloniki από την πρώτη μέρα της λειτουργίας του, Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου, κινείται με πληρότητες που αγγίζουν το 90%.
«Η θερμή ανταπόκριση και οι κρατήσεις, από την πρώτη στιγμή, επιβεβαιώνουν πως η Θεσσαλονίκη ήταν έτοιμη για αυτού του είδους τη φιλοξενία» σχολιάζει ο διευθυντής του NYX Hotel Thessaloniki Κωνσταντίνος Ιωαννίδης.
Η δυναμική του ξενοδοχείου
Το NYX HOTEL THESSALONIKI διαθέτει 130 δωμάτια και σουίτες, πλήρως εξοπλισμένα με smart TVs, θύρες USB και υψηλής ταχύτητας Wi-Fi, για άνετη και απρόσκοπτη διαμονή. Οι κοινόχρηστοι χώροι περιλαμβάνουν lounge bar και εστιατόριο με urban αισθητική, γυμναστήριο, business lounge, co-working υποδομές και αίθουσες συνεδρίων για επαγγελματικές αλλά και καλλιτεχνικές εκδηλώσεις.
Η υπογραφή της Tatiana Violari στο interior design, τα έργα του street artist Gera1 και οι εμβληματικές δημιουργίες του Kenneth Cobonpue ενισχύουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του ξενοδοχείου, προσφέροντας μια εμπειρία όπου η φιλοξενία συναντά την τέχνη και τον σύγχρονο αστικό πολιτισμό.

Σφραγίδα του Ομίλου σε Ελλάδα και Κύπρο
Το χαρτοφυλάκιό του Ομίλου Fattal περιλαμβάνει πέντε ξεχωριστά brands (Leonardo Hotels, Leonardo Royal, Leonardo Boutique, Leonardo Limited Edition και το lifestyle brand NYX Hotels) που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες σε 21 χώρες και περισσότερα από 300 ξενοδοχεία συνολικά παγκοσμίως.
«Με το NYX HOTEL THESSALONIKI ενισχύουμε στρατηγικά την παρουσία μας στην Ελλάδα και τη Μεσόγειο. Επενδύουμε σε πόλεις με ταυτότητα και μέλλον. Οραματιζόμαστε μια νέα σχέση ανάμεσα στη φιλοξενία και την αστική εμπειρία: να δημιουργούμε χώρους που αναδεικνύουν τον πολιτισμό, ενθαρρύνουν τη δημιουργικότητα και στηρίζουν την επιχειρηματικότητα» δήλωσε ο CEO της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean Roni Aloni υπογραμμίζοντας πως «η Θεσσαλονίκη διαθέτει όλα τα στοιχεία για να εξελιχθεί σε σημείο αναφοράς στην περιοχή και θέλουμε το NYX HOTEL THESSALONIKI να είναι σύμβολο αυτής της δυναμικής».
Στην Ελλάδα και την Κύπρο, η Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean έχει ήδη δημιουργήσει 11 ξενοδοχεία (4 στην Ελλάδα και 7 στην Κύπρο), με στόχο να φτάσει τα 15 μέχρι το 2026.
Κάθε νέα επένδυση βασίζεται σε στρατηγική ανάλυση της αγοράς, σεβασμό στην τοπική κουλτούρα και στόχο τη δέσμευση για βιώσιμη ανάπτυξη με θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία και την οικονομία.
Η δε φιλοσοφία του Ομίλου Fattal στηρίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες: την αυθεντική εμπειρία, το σύγχρονο design και τη βαθιά κατανόηση του σύγχρονου ταξιδιώτη.