Η Uber κοντά στην τρίτη ηλικία: Μετακινήσεις με ασφάλεια και αυτονομία

Η Uber λανσάρει μια νέα, απλοποιημένη εμπειρία για μετακινήσεις στα άτομα τρίτης ηλικίας προσφέροντας ασφάλεια και αυτονομία

Η Uber κοντά στην τρίτη ηλικία: Μετακινήσεις με ασφάλεια και αυτονομία
Φωτ. ΔΤ

Λογαριασμούς για άτομα τρίτης ηλικίας στην Ελλάδα παρουσιάζει η Uber, μια νέα δυνατότητα που έχει σχεδιαστεί ώστε η εφαρμογή να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες τους, προσφέροντας αυτονομία και ασφάλεια στις μετακινήσεις τους.

Της Ντέπυς Χιωτοπούλου (hiotopoulou@gmail.com)

Η νέα εμπειρία της Uber είναι διαθέσιμη μέσω των Οικογενειακών Προφίλ της και προσφέρει μια πιο απλοποιημένη εκδοχή της εφαρμογής, με μεγαλύτερη γραμματοσειρά, πιο λιτές λειτουργίες  και την επιλογή εξ’ αποστάσεως υποστήριξης από ένα έμπιστο μέλος της οικογένειας.

Η νέα αυτή λειτουργία έχει στόχο να διευκολύνει τις καθημερινές μετακινήσεις των ηλικιωμένων, είτε πρόκειται για επίσκεψη στον γιατρό, συνεύρεση με την οικογένεια ή τα καθιερωμένα ψώνια της εβδομάδας, προσφέροντας ταυτόχρονα ηρεμία στα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Ο τρόπος λειτουργίας

Οι Λογαριασμοί Ηλικιωμένων διευκολύνουν την πλοήγηση στην εφαρμογή, με μεγαλύτερη γραμματοσειρά, λιγότερα βήματα και ευδιάκριτα πλήκτρα. Οι χρήστες μπορούν να αποθηκεύουν αγαπημένους προορισμούς, να επιλέγουν ευέλικτους τρόπους πληρωμής και να επιτρέπουν στους αγαπημένους τους να παρακολουθούν τις διαδρομές τους σε πραγματικό χρόνο.

Επιπλέον, τα μέλη της οικογένειας έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν ή να διαχειρίζονται διαδρομές εξ΄ αποστάσεως, κάνοντας τις μετακινήσεις των ηλικιωμένων πιο εύκολες και ασφαλείς.

Πώς όμως λειτουργεί η νέα εφαρμογή;

  • Ένα μέλος της οικογένειας δημιουργεί Οικογενειακό Προφίλ στην εφαρμογή Uber και προσκαλεί τον ηλικιωμένο συγγενή του να συμμετάσχει.
  • Ο ηλικιωμένος λαμβάνει μήνυμα με έναν σύνδεσμο για να κατεβάσει την εφαρμογή και να δημιουργήσει τον προσωπικό του λογαριασμό.
  • Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία, μπορεί να ζητά μόνος του διαδρομές ή να επιλέξει βοήθεια από κάποιο μέλος της οικογένειας, όποτε το χρειάζεται.

Όσοι δεν είναι συνδεδεμένοι σε Οικογενειακό Προφίλ μπορούν να ενεργοποιήσουν τη Λειτουργία Απλοποιημένης Χρήσης μέσω των ρυθμίσεων προσβασιμότητας, απολαμβάνοντας έτσι μια πιο φιλική εμπειρία, με πλήρη έλεγχο του λογαριασμού τους.

Φωτ. ΔΤ

Λειτουργική για όλη την οικογένεια

Σχετικά με το λανσάρισμα των Λογαριασμών Ηλικιωμένων όπως αναφέρει η Σαρίτα Βάρουχ, Γενική Διευθύντρια της Uber στην Ελλάδα, «Οι Λογαριασμοί Ηλικιωμένων και η Λειτουργία Απλοποιημένης Χρήσης  αποτελούν το επόμενο βήμα στην αποστολή μας να κάνουμε την Uber λειτουργική για όλη την οικογένεια – είτε κάποιος είναι 17, είτε 77 ετών».

Όπως η ίδια επισήμανε, «μετά την εισαγωγή των Λογαριασμών για Εφήβους, πέρυσι, είμαστε περήφανοι που συνεχίζουμε να στηρίζουμε τις οικογένειες σε όλα τα  στάδια της ζωής, με εργαλεία που εστιάζουν στην εύκολη χρήση, την ασφάλεια και την ψυχική ηρεμία» προσθέτοντας πως οι νέες αυτές λειτουργίες στοχεύουν στη διασφάλιση της ανεξαρτησίας  και της διασύνδεσης των χρηστών τρίτης ηλικίας, ενώ παράλληλα προσφέρουν στους οικείους τους τη διαβεβαίωση ότι η Uber είναι πάντα στο πλευρό τους.

Φωτ. ΔΤ

Τι αναφέρει μελέτη της DIGITAL-IN

Σύμφωνα με έρευνα της DIGITAL-IN, σχεδόν το 40% των ατόμων άνω των 65 ετών αισθάνονται ψηφιακά αποκλεισμένα, ενώ η μετακίνηση παραμένει μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τη διατήρηση της ανεξαρτησίας και των κοινωνικών σχέσεων.

Με την πολύτιμη συμβολή ηλικιωμένων επιβατών και ειδικών σε θέματα προσβασιμότητας, οι νέες αυτές λειτουργίες εντάσσονται στη πλαίσιο της ευρύτερης προσπάθειας της Uber να άρει τα εμπόδια στην προσβασιμότητα και να συμβάλλει σε μια τεχνολογία χωρίς διακρίσεις και φιλική προς όλους.

Απλοποιώντας την μετακίνηση

Η έναρξη της υπηρεσίας στην Ελλάδα ακολουθεί τις επιτυχημένες εφαρμογές της σε ΗΠΑ, Βραζιλία, Χιλή και Μεξικό, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή δέσμευση της Uber να αναπτύσσει τεχνολογίες που καλύπτουν τις ανάγκες όλων των ηλικιών.

Σημειώνεται ότι η Uber ξεκίνησε το 2010 για να λύσει ένα απλό πρόβλημα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει: «πώς μπορούμε να αποκτήσουμε πρόσβαση σε μια διαδρομή με το πάτημα ενός κουμπιού;».

Περισσότερες από 52 δισεκατομμύρια διαδρομές αργότερα, η πλατφόρμα δημιουργεί υπηρεσίες για να φέρει τους ανθρώπους πιο κοντά στο σημείο που θέλουν να είναι.