Καραγγιάνης: Tο Flyover, το μετρό και οι «οργανωμένες μειοψηφίες»
Πότε θα ξεκινήσουν οι εργασίες για το Flyover και ποιες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα γίνουν.
Για τα μεγάλα έργα υποδομών που θα υλοποιηθούν το επόμενο διάστημα σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική, τοποθετήθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης. Πότε θα ξεκινήσουν οι εργασίες για το Flyover και ποιες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα γίνουν.
Σε ότι αφορά το Flyover, είπε ότι θα υπάρξει προσωρινός ανάδοχος εντός του Ιανουαρίου και τα έργα θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2022. Ο διαγωνισμός έχει ήδη ξεκινήσει και είναι σε δύο στάδια, με προϋπολογισμό 373 εκατ. ευρώ. Το συνολικό μήκος του θα είναι 13 χιλιόμετρα και το εναέριο κομμάτι θα είναι 4 χιλιόμετρα.
«Θα ξεκινάει από το 424, στα Μετέωρα θα γίνει ένα στέγαστρο και θα φτάσουμε κάποια στιγμή στο σημείο κοντά στα Κωνσταντινοπολίτικα, εκεί όπου υπάρχει μία μικρή σήραγγα. Εκεί θα καταλήγουν δέκα λωρίδες κυκλοφορίας», δήλωσε χαρακτηριστικά στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο ίδιος.
Μάλιστα, ξεκαθάρισε ότι δε θα υπάρχουν διόδια ούτε στο Flyover ούτε στην υπάρχουσα Περιφερειακή Οδό. Διευκρίνισε, επίσης, ότι η υπάρχουσα Περιφερειακή Οδός θα «δουλεύει» κανονικά κατά τη διάρκεια των έργων. «Γι’ αυτό θα μικρύνουμε το μεσαίο διάζωμα και όλη η δουλειά θα γίνεται στην πλευρά του Σέιχ Σου».
Διαβάστε επίσης: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην ανατολική Θεσσαλονίκη λόγω έργων
Εγκαίνια στα πρώτα πέντε χιλιόμετρα στο δρόμο Θέρμη – Γαλάτιστα
Ο υφυπουργός αναφερόμενος στο δρόμο Θέρμη – Γαλάτιστα, τόνισε ότι «το μεγαλύτερο κομμάτι το δημοπρατήσαμε, κάναμε τις συμβάσεις και θα ανεβούμε με τον Υπουργό τον κ. Καραμανλή την Τρίτη για να εγκαινιάσουμε τα πέντε πρώτα χιλιόμετρα».
Ερωτώμενος για το «ορφανό» χιλιόμετρο της Ποτίδαιας, που έχει ταλαιπωρήσει χιλιάδες οδηγούς, σημείωσε πως «λύσαμε όλα τα προβλήματα των απαλλοτριώσεων, εκτιμούμε ότι φέτος το καλοκαίρι θα έχει ολοκληρωθεί το έργο και δε θα υπάρχει καμία ταλαιπωρία».
Το μετρό και οι «οργανωμένες μειοψηφίες»
Το έργο που ταλανίζει πολλούς Θεσσαλονικείς εδώ και χρόνια είναι φυσικά το μετρό, με τον κ. Καραγγιάννη να εκφράζει την πεποίθηση ότι θα έχει ολοκληρωθεί στο τέλος του 2023.
«Θα πρέπει να πούμε αλήθειες, γιατί πολλές φορές η πόλη πλανάται. Το λέω ως Θεσσαλονικιός, γιατί μεγάλωσα σε αυτή την πόλη και την κατανοώ. Στη Θεσσαλονίκη έχουμε μία τάση να πολιτικοποιούμε τα έργα υποδομής. Αυτό δε θα πρέπει να γίνεται. Δυστυχώς υπάρχουν οργανωμένες μειοψηφίες, που κάνουν τα… αδύνατα δυνατά ώστε το έργο να μην ολοκληρωθεί ποτέ» υπογράμμισε.
Τέλος, αναφέρθηκε σε ένα πολύ μεγάλο πλάνο έργων για τη Θεσσαλονίκη, το οποίο προχωράει. Μίλησε για το θέμα της οδικής σύνδεσης με το λιμάνι, την προκήρυξη της σιδηροδρομικής σύνδεσης με το λιμάνι, το δρόμο Θεσσαλονίκης-Έδεσσας, το νέο Δικαστικό Μέγαρο, το διαγωνισμό για το νοσοκομείο στο Φίλυρο και τις σχολικές μονάδες.
Με πληροφορίες από thessnews.gr